Kategória: Aktuális.

"Az elmúlt 8 évben a Bush adminisztráció vonakodott bármit is szabályozni, amikor üzletről volt szó. Obama hatalomra kerülésével hatalmas változásokra kerül majd sor. " – mondta Dick O’Brien, az Amerikai Hirdetési Ügynokségek Szervezetének alelnöke.

Sok fog azon múlni, hogy kit fog Obama vezetőnek választani abban a három szervezetben, amelyek leginkább befolyásolják az amerikai marketinget; Federal Communications Commission, the Food & Drug Administration and the Federal Trade Commission.

Az amerikai hirdetési világ megkülönböztetett figyelemmel követi a Legfőbb Bíróságon zajló ügyet, amiben az FCC (Federal Trade Commission) fellebbezi azt az alsóbb biróság által hozott döntést, miszerint a Fox (televíziós csatorna) nem büntethető meg azért, amiért Cher es Nicole Kidman élő adásban "fuck"-ot mondott.

A meghozott döntésnek nagyon fontos hatása van a kereskedelmi adók szólásszabadságára nézve, mondta O’Brien. Ennek hatása lesz a hirdetésekre is.

Időközben növekvő aggodalommal figyelik azt is, hogy demokrata többséggel a szenátusban és a képviselőházban az eddigi hirdetés megrendelésekre vonatkozó nagylelkű adókedvezmények nem fognak folytatódni.

"Ugyanakkor, míg valóban komoly gazdasági problémákkal nézünk szembe, Obama bizakodásra ad okot." – mondja Bob Jeffrey, a new yorki székhelyű JWT Worldwide elnöke.
(Campaign.)