Kategória: Aktuális.

2007 hasonló időszakában a bevétel 1 741 651 000 forint volt. Az idei év első kilenc hónapjában összesen 6 677 164 000 forint hirdetési bevételt értek el a MOHI-tagok, míg a tavalyi év első háromnegyede 5 102 651 000 forint bevételt eredményezett.

origo

"Az e-világ robbanásával párhuzamosan – 2003 óta – követjük nyomon az online piac térnyerését. A 13 tagszervezet mérlegében szereplő bevételek alapján – negyedéves bontásban -, pontosan látjuk a hirdetési bevételek alakulását. Az első években 50%-kal, de mostanában is több mint 30%-kal emelkedik ez az összeg. Mint általános érvényű törvényszerűség megállapítható, hogy a legkisebb és a legnagyobb cégek fejlődnek a legdinamikusabban, s hogy az online szektor katalizátorként a teljes reklámtortát hizlalja. Az amerikai elnökválasztás példája is mutatja, hogy a szegmentáltabb, más felületekkel az érzékelés szintjén sem elérhető közönség megszólításához pótolhatatlan megoldást kínálnak az online orgánumok." – mondta el az adatokkal kapcsolatban Levendel Ádám, a Szonda Ipsos elnök-vezérigazgatója.
Az index a haza online reklámpiac net-net-net bevételeit mutatja a klasszikus – display – hirdetési eszközökön keletkezett bevételek tekintetében. Az index összegébe nem számítanak bele a keresőmarketing- és direktmarketing-bevételek, a listing típusú bevételek, valamint a barterek sem. A mutató negyedévente frissül, a tagok maguk juttatatják el számaikat Levendel Ádám részére, aki összesíti azokat, és az összesített eredményeket küldi meg a tagok részére. A tizenhárom MOHI-tag – [origo] Adhouse, Index, Sanoma Online, Ringier Online, Axel Springer Online, Adaptive Media, Inform Média, HVG online, portfolio.hu, Napi.hu, Egyszervolt.hu, Habostorta Csoport, Hazipatika.com – az online display reklámpiac mintegy 80%-át képviseli.
(BrandTrend)