Kategória: Aktuális.

Tovább bővült az "Egy hullámhosszon" szlogen köré épülő kampány tevékenysége. 2008 utolsó negyedévében már saját kreatív csapat felállításával erősödik a médiavásárló ügynökségeket és a hirdetőket megszólító rádiós együttműködés, amely eddig a közös stratégia-alkotásra, valamint a BTL tevékenységek tervezésére és kivitelezésére irányult. A munkában az országos, regionális és helyi adók által delegált kreatív szakemberek vesznek részt, és közösen dolgoznak a kampány eredményességének növelésén.

A kampány december végéig tartó időszakában a kreatívok a különböző fázisok üzeneteit dolgozzák ki. Az első periódusra készült szpot az általános figyelemfelkeltésen túl a marketinges és ügynökségi szakembereket célozza meg. A szpot üzenete, hogy Magyarország rádióhallgató közönsége hűséges, hiszen még mindig közel 8 millióra tehető a számuk, elérésük tehát kiemelkedően fontos a hirdetők számára.

"A saját csapat felállítása újabb lépés a rádiós összefogás életében. A közösen alakított kommunikáció szorosabb és gyümölcsözőbb együttműködést tesz lehetővé" – nyilatkozta Kapitány János a Danubius Rádió képviseletében. "Az, hogy szó szerint egy asztalnál ülve dolgoznak a résztvevő rádiók kreatív szakemberei, kiérleltebb, erőteljesebb, minden érdeket és szempontot magában hordozó kommunikációt hoz lére" – tette hozzá Boncsér Henrietta, a Sláger Rádió "Egy hullámhosszon" kampány-felelőse.

A kampányban jelenleg résztvevő rádók:
Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9Jazzy, a Gazdasági Rádió, a Pont FM 88.1 a NAP Rádió Sopron FM 94.1, a Rádió 24 – Dunaújváros FM 102.9, a Rádió Ice 94.2 – Makó, a Rádió Antritt Szekszárd FM 105.1 és a Juventus Rádió
(BrandTrend)