Kategória: Aktuális.

Az apropó nem más, mint a 2006. szeptemberi tévészékház ostroma óta tartó, újra és újra fellángoló utcai randalírozások. A szerző, aki korábban bűnözőket, kábítószer kereskedőket, illegális határátlépőket üldözött, majd a világ vezetőinek személyes védelmét biztosította, jelenleg biztonságtechnikai szakértő, üzletember.

A Neo Interactive a digitális megoldások szállítása mellett a terméktervezés teljes folyamatára megbízást kapott: a tartalom alapján meghatározta a célcsoportot, majd a könyv pozicionálását követően címet és borítót is tervezett a műnek. A "Meglátni és Megveretni" piaci bevezetését a könyv design elemeire épülő integrált kampány segítette, melynek keretében outdoor, indoor, sajtó, POS, ambient és online felületeken zajlott a kampány.

BB_pirosmetro

A szeptember közepén indult kampányban a széles elérést óriásplakátok, citylight és metró poszter, valamint autómatrica felületek biztosították, ezeken a könyv fekete borítójáról ismerős, szúrós tekintetű kommandós szemei köszöntek vissza. A citylightokon esténként piros célzó fénnyel találták szembe magukat a villamosra várakozó járókelők. Valamennyi megjelenésen szerepelt a www.megveretni.hu oldal, ahol a kampány hivatalos blogját olvashatták a netezők. A blogban részleteket találtak a könyv tartalmából, valamint a szerző videó interjú formájában osztotta meg gondolatait aktuális napi politikai és közbiztonsági kérdésekről.

megveretni_blog

A kampány utolsó harmadában a neo online árverést szervezett, a Vatera oldalán, ahol a könyvre és kommandós élménynapra licitálhattak az érdeklődők. Az aukció extrém érdeklődésre tartott számot, a nyertesek november 5-én egész napos kommandós kiképzésben vehetnek részt a szerző vezetésével.

vatera_vege_1

A könyvesbolti értékesítés támogatására egyedi POS megoldásokkal és kirakat installációkkal irányította az ügynökség a vásárlók figyelmét a kihelyezett könyvekre. A könyvek között gyanútlanul sétáló vásárlók hirtelen rendőrségi kordont imitáló helyszínelésbe csöppenhettek bele. Az összehangolt kampánynak, és a különleges eladáshelyi megjelenéseknek köszönhetően a könyv előkelő helyen szerepel a könyvesboltok bestseller toplistáin.
(BrandTrend)