Kategória: Aktuális.

Az [origo] aukció célja, hogy a regisztrált felhasználók az egyes online árveréseken – eladóként és vevőként – egymásra találjanak. Lehetőséget nyújt szinte bármely termék adására vagy vételére kényelmesen és gyorsan az interneten keresztül. A szolgáltatást mind magánszemélyek, mind gazdasági társaságok igénybe vehetik, és nyithatnak akár online webshopot percek alatt, költséghatékony üzemeltetés mellett. A rendszer mindezek mellett kiválóan alkalmas olyan réspiacok elérésére is, ahol a potenciális vásárlók hagyományos kereskedelmi módszerekkel nehezen megközelíthetők. 

Az [origo] vásárlás megújult szolgáltatása elsősorban a termék- és ár-összehasonlításra fókuszál, de a látogatóknak, a regisztrációt követően lehetőségük nyílik a termékek, valamint a forgalmazó üzletek/webshopok értékelésére is. A megújulással az [origo] célja a felhasználók teljes körű tájékoztatása és kiszolgálása, hogy az általuk vásárolni kívánt termékről minél több hasznos információhoz jussanak és a lehető legjobb áron tudják megvenni azt. Ennek megfelelően a felület új mottója: "Keress, dönts, spórolj!" 

vasar

Az aktuális pénzügyi helyzet – s a közelgő karácsonyi vásárlási láz – valószínűsíti az online kereskedelem, s a korábbiaknál is fokozottabb ártudatos vásárlói attitűd térnyerését. Az internetezők több mint fele látogatja már most is az online üzletek oldalait. 40 %-nyian böngésznek aukciós szájtokat. A két felületet együttesen 63% vizsgálja rendszeresen. Minden negyedik netező lapoz fel ár-összehasonlító oldalakat. Aukciós oldalakon átlagosan 2 órát, online üzletekben átlagosan fél órát töltenek az internetezők, az összes internetezéssel töltött idő 2,5%-át ezeken az oldalakon töltik a netezők (Forrás: gemius/Ipsos Audience) 

Bár az online vásárlók (22%) és a vásárlást tervezők (32%) aránya az internetezőkön belül nem változott az elmúlt évben, a számuk jelentősen nőtt, mivel az nethasználók tábora is bővült. A Nemzeti MédiaAnalízis 2008 első félévi adatai szerint 760 ezren vásároltak már és 1 millióan tervezik, hogy fognak vásárolni, azaz ez minimum negyed millió új belépőt jelent a jövőben (azért minimum, mert van, aki vásárolt, de már nem akar, vagyis lemorzsolódik).  

http://www.origovasarlas.hu; www.origoaukcio.hu
(BrandTrend)