Kategória: Aktuális.

A kampány az említett kettős cél mellett nagy hangsúlyt fektet a 2008-as Vizek Éve jegyében a hazai egészségturisztikai, valamint a 2009-es Kulturális Turizmus Éve jegyében a kulturális turisztikai kínálat népszerűsítésére is.

A magyarországi beutazó turizmus teljesítményét néhány fontos küldőpiac határozza meg. A TOP10 rangsorában az elmúlt években több változás is történt, új belépőként Románia szerepelt 2007-ben a tíz legtöbb vendégéjszakát generáló piac között. Ausztria továbbra is a második legjelentősebb küldőpiacunk.

A közép-kelet-európai országok lakói is egyre szívesebben utaznak Magyarországra, az elmúlt években a román, a lengyel, az orosz, a cseh, az ukrán és a szlovák piacokról érkezők által eltöltött vendégéjszakák száma egyaránt dinamikusan emelkedett.

A forgalomélénkítő kampány ideje alatt a részt vevő hat országban – Ausztria, Cseh Köztársaság, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Ukrajna – az MT Zrt. intenzív, célzott akciókat bonyolít le külképviseletein keresztül. Az akciók során a Társaság kültéri-, sajtó-, televízió-, illetve rádióhirdetéseket, online és direkt marketingeszközöket alkalmaz, tanulmányutakat szervez, továbbá különböző rendezvényeken és vásárokon is felhívja az utazók figyelmét Magyarország turisztikai kínálatára.

Az akciót kiegészíti egy kedvezményes, kizárólag vidéki ajánlatokat tartalmazó adatbázis is, amely a szolgáltatók kedvezményes ajánlatait tartalmazza és mind a hat ország nyelvén elérhető.

A kedvezményes ajánlatok a következők lehetnek:
– 2=3 szálláskedvezmény 
– 3=4 szálláskedvezmény 
– 2=3 vagy 3=4 szálláskedvezmény 1 kulturális szolgáltatás 
– 2=3 vagy 3=4 szálláskedvezmény 1 wellness/spa szolgáltatás
Az adatbázis elérhetősége minden résztvevő külképviselet honlapján, a kampány központi www.winterinhungary.com oldalán, valamint az akció során használt reklámhordozókon is megtalálható.
(BrandTrend)