Kategória: Aktuális.

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén immár hetedik alkalommal hirdette meg a hatékony kampányok versenyét: az EFFIE-t, amely a marketingkommunikációs iparág egyik legkiemelkedőbb megmérettetése világszerte, s amely hazai viszonylatban is az egyik legrangosabb díj – a marketing Oscar.

Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz a reklám valódi célját, az eredményességet, az üzleti sikert díjazza.

Idén is 10 kategóriába lehetett nevezni:

Nem tartós fogy. cikk – Étel, – Ital, – Egyéb
Tartós fogyasztási cikk
Társadalmi célú kommunikáció
Szolgáltatás – Pénzügyi, – Kulturális, – Egyéb
Image
Telekommunikáció

A beérkezett 101 (!) pályamű értékelésénél döntő szerepe volt a hatékonyság bizonyításának: az adott piaci helyzet megfelelően ismertetni, az adatokat, információkat megfelelő minőségben és mélységben rendelkezésre bocsátani. Döntőbe 56 pályázat jutott, közülük kerülnek ki az arany, ezüst, bronz EFFIE nyertesek, valamint a „leg”: a platina EFFIE-győztes.

A büszke alkotókra az október 31-i Gálán derül fény a Nemzeti Színházban. A mindig nagyszabású és elegáns díjkiosztó a marketingkommunikációs szakma ünnepe is. Az est művészeti vezetője Alföldi Róbert.

A döntőbe jutott alkotások listája ITT.
(BrandTrend)