Kategória: Aktuális.

Ügyfélre szabott kampány
Az autókölcsönzéssel és tartós bérlettel foglalkozó Sixt Magyarország esetében a Sakkom elsősorban a márkaépítést célozta meg online és offline kreatívok készítésével és célzott elhelyezésével. A kampány eredményességét mutatja, hogy a Sixt kiérdemelte a Superbrands címet, amit a legpozitívabb hírnevű márkáknak ítélnek meg.

Az ESET magyarországi disztribútora, a Sicontact Kft. esetében a Sakkom a termékekre helyezte a hangsúlyt. A sikert jelzi, hogy a NOD32 vírusirtó a lakossági piacon elért 43, és a vállalati szegmensben megszerzett 31 százalékos részesedéssel piacvezetővé vált, valamint a cég megkapta a legkiválóbb üzleti márkáknak járó Business Superbrands minősítést.

A magas szintű informatikai tanfolyamok szervezésével foglalkozó NetAcademia Oktatóközpont a Sakkom Interaktív legrégebbi megbízói közé tartozik. A vállalat a Microsoft Magyarország felkérésére készített Ördöglakat online oktatási rendszerrel elnyerte az IT Business Leadership Award innovációs díjat a kis- és középvállalatoknak szóló Termékfejlesztés kategóriában. A díj odaítélésénél a zsűri kiemelte az Ördöglakat.info honlap magas látogatottságát, amelynek elérésében az ügynökség a szakmai célközönségre szabott speciális kommunikációval segítette a NetAcademiát.

resized__500x523_szell_andras_kolma_kornel_sakkom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Széll András és Kolma Kornél

Komplex marketing és pr a valódi hatékonyságért
A Sakkom Interaktív ügyfélre szabott kampányai ugyanakkor rendkívül sokféle eszközt ölelnek fel. „Cégünk filozófiája szerint a pr és a marketingkommunikáció elemei egymással kombinálva erőteljesebb hatást fejtenek ki, mint külön-külön. Portfoliónkban ezért található meg a kommunikációs megoldások széles skálája a keresőoptimalizálástól a médiavásárláson és a sajtóközlemények készítésén át a kreatívok tervezéséig” – mondta Széll András, a Sakkom Interaktív ügyvezetője.

 „A kontrolling szemlélet keretei közt bonyolított kampányaink biztosítják ügyfeleink számára a hatékony célcsoportelérést. A mi munkák eredményességét ugyanakkor az mutatja legjobban, ha az ügyfeleink sikeresek. Ezért jelent számunkra is különösen sokat ez a három elismerés” – tette hozzá Kolma Kornél, a Sakkom Interaktív másik ügyvezetője.
(BrandTrend)