Kategória: Aktuális.

A kampány hatására több mint 6%-kal nőtt a lap eladása és így az eladott példányszám megközelíti az átlagos 240ezret.

A mind tartalmilag, mind formailag megújult napilap az ősz folyamán további változásokat tervez a Blikk mellékleteiben. A tematikusan megjelenő kiadványok még rendszeresebbé válnak, a jelenleg meglévők megújulnak, valamint továbbiakat is indít a Blikk.
A Mobil melléklet Multimédia címmel, kibővült tartalommal jelenik meg. Frissül a Blikk TV és az Otthon melléklet is, valamint várhatóan megjelenik a lapban egy pénzügyi melléklet, amely az olvasókat leginkább érdeklő hitel, banki, biztosítási lehetőségekkel foglalkozik. A Blikk mellékleteinek közös jellemzője, hogy a napilapba behúzva kerülnek az olvasókhoz, mintegy ajándékként. "Célunk, hogy a Blikk olvasói a mellékletek révén havi rendszerességgel kapjanak egy-egy informatív, szórakoztató magazint is a napilap áráért." – mondta Papp Gábor, a Blikk Csoport lapigazgatója.

A Blikk Extra magazinok októberben is megjelennek, elsőként a Blikk Kedvenc, majd a Blikk Autó és végül az Blikk Egészség idei negyedik száma, a Blikk Kedvencet az október elején megrendezésre kerülő kutyakiállításon debütál.

"A megújult Blikk egyik fő célja, hogy még informatívabb napilappá váljon. A Blikk tavalyi, országos felmérései – Kiben bízik a magyar?; Magyarország egészségi állapotfelmérése; A magyarok szexuális szokásai – egyértelművé tették számunkra, hogy olvasóink szeretik és igénylik a részletes visszajelzéseket, az adott témák teljes körű feltérképezését.  A Blikk olvasói számára ezekkel a tematikus mellékletekkel és Blikk Extra kiadványokkal is szeretnénk plusz információt adni az adott témáról." – mondta Murányi Marcell, a Blikk főszerkesztője.
(BrandTrend)