Kategória: Aktuális.

Minden generáció felnőtté lesz egyszer. De addig is, hogyan érjük el és szólítsuk meg a 18 év alattiakat? Hogyan élnek és mit fogyasztanak? Milyen a viszonyuk többek között a divathoz és a zenéhez? Milyennek látja a ma fiatalja a márkákat, és a márka a fiatalokat? Mi a fontosabb nekik, az ikonok vagy a család?

Az Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok? alcímet viselő konferencia nyitó előadójaként Dr. Simon András (Magyar Telekom) felvázolja, mit gondol a XXI. század médiavállalata a felnövekvő médiagenerációról, majd Steigervald Krisztián (GfK Hungária Piackutató Intézet) beszél a fiatalok szegmentálásáról, és a berkeikben egyre divatosabb szubkultúrákról, továbbá Ságvári Bence szociológus (ITHAKA Kht., a Fanta Trendriport szerzője) is szót kap, aki elemzi szocializációs körülményeiket, többek között a családhoz, divathoz és zenéhez való viszonyukat.

A konferencia legszínesebb programelemének ígérkezik Novák Péter kötetlen beszélgetése a jelenlévő tinédzserekkel arról, hogy szerintük milyennek látja őket a nagy többség, azaz a felnőttek. Ezután Sas István (reklámpszichológus), és néhány a kamaszoknak (is) kommunikáló márka (IM, Bravo, Music Television, iPod, Converse) képviselőjének előadásából megtudhatjuk, milyen kép él a fiatalokban a márkákról és fordítva, milyennek látják a márkák a 14-18 éves korosztályt. A rendezvényt egy kerekasztal-beszélgetés zárja melyben a felkért szakemberek, ügynökségi vezetők, megvitatják a 18- korosztály eléréséhez szükséges marketing eszközöket.

Részletes program és további információ ITT.
(BrandTrend)