Kategória: Aktuális.

A lap új rovatokkal is jelentkezik, mint A nap témája vagy az olvasók szerkesztette interaktív Fórum, a különböző egységek oldalai külön színkódot kapnak. A megújult Blikk ragaszkodik a hagyományaihoz, tehát továbbra is független, pártok fölött álló napilap marad, de a mostani változás után egy igazi, XXI. századi, látványcentrikus, ám még több információt kínáló, szigorú szakmai-etikai normák és szerkesztési elvek szerint létrehozott, modern napilapot kapunk.

A megújulást hirdetési kampány kíséri. A kampány fő üzenete a Blikk Bumm nyereményjáték, másodlagos üzenete a megújult lap.
"Stratégiai döntés eredménye a Blikk Bumm játék hangsúlyozása, hiszen a tavaszi játék eredménye kiemelkedő volt, az eladásban 10% feletti növekedést hozott így az új lap bevezetésének is ezt a módszert választottuk.” – mondta el Papp Gábor a Blikk Csoport lapigazgatója.

A promóció szeptember 25. és szeptember 28. között, 35 napon keresztül minden Blikkben és Vasárnapi Blikkben megjelenik. A Blikk Bumm promóciót hirdetési kampány is támogatja a következő felületeken: TV, print, járműreklám, rádió, óriásplakát, citylight, online. A médiatervezést az MM&V, a kreatív munkát a Young & Rubicam végezte.
(BrandTrend)