Kategória: Aktuális.

A kampányhoz a PUMA® vibráló és trendi helyszíneket keresett olyan nagyvárosokban, mint például Fokváros, Dubai, Moszkva és Budapest. A vetítéseket nyári hétvégéken este kilenc órától tartják, így próbálva megcélozni az éjszakai életet élvező célközönséget. A vizuális hatás fokozása érdekében a reklámfilmet egy teljes hangosítással felszerelt, mozgó járműről vetítik.

Michael Willeke, a régió marketing igazgatója úgy fogalmazott, hogy "a kampánnyal a márka játékos és meglepő természetét kívánják kommunikálni". A kampányban részt vevő londoni Posterscope Global képviselője szerint nagyon izgalmas és egyben kiemelkedően innovatív a PUMA® vállalkozása, amely az eddigi legnagyobb utcai vetítésre épülő kampány lesz.

A PUMA® RUNWAY kollekciója a sport és a stílus ötvözetét képviselő férfi és női ruházatot, cipőt és kiegészítőket tartalmaz. Az elsősorban futásra tervezett darabok várhatóan a közelgő pekingi olimpián is a figyelem középpontjába kerülnek majd augusztusban. A szezon főszereplője az úgynevezett Cell Meio cipő, amely az egész kampány meghatározó darabja.
A vetítés és ezzel a kampány 2008. július 31-én kezdődött Dubaiban és Johannesburgban, a PUMA® RUNWAY kollekció pedig augusztustól kapható az üzletekben.
(BrandTrend)