Kategória: Aktuális.

A Metropol változatlanul ugyanazzal a minőségi tartalommal várja az olvasókat, mint jog-elődje. Hivatal Péter a kiadó vezérigazgatója, a jubileumi névváltás kapcsán így fogalmazott: "A metropol szó – ahogyan a metro is – a metropolisz szóból ered, utalva az olvasói célközönségre és a terjesztési területre. Magyarországon sokan még mindig a földalatti közlekedési eszköz nevére asszociáltak a Metróról, ezért már többször terveztük a névváltoztatást. Arra számítunk, hogy hirdetőink és olvasóink is hamar elfogadják és megszeretik a Metropol nevet, és a későbbiekben már nem kötik a tömegközlekedéshez vagy az azt működtető társasághoz a lapot". Hivatal Péter hozzáfűzte: "A Legfelső Bíróság döntését maximálisan tudomásul vesszük, és eleget teszünk a döntésnek."

A vezérigazgató hangsúlyozta, a változás csak a lap elnevezését érinti, semmi másra – tartalomra, layoutra, terjesztési vagy hirdetési területre – nincs hatással.
"A nemzetközi Metro lapcsoport 21 országban van jelen, és ezekben az országokban különböző nevek alatt érhető el, mivel ebben a kérdésben a helyi kiadók viszonylag szabad kezet kapnak. Korábban Metropol néven jelent meg a lap például Lengyelországban is, bár a magyar kiadó választását nem ez, hanem a piaci környezet, a lap pozícionálása befolyásolta" – mondta Hivatal Péter.
(BrandTrend)