Kategória: Aktuális.

A Sport Agency a továbbiakban kizárólagos joggal segíti és képviseli a sportmenedzser ügynökség sportolóinak szponzorációs céljait és érdekeit.
 
A reklámarc kiválasztását a futballrajongó célközönség körében végzett előzetes felmérések kimagasló eredményei is alátámasztották. Balázs a 2007-ben és 2008-ban Hajdu B. István és Faragó Richard közreműködésével megkezdett lokalizációs folyamat újabb mérföldköveként olyan kiválóságok társaságába került, mint pl. Wayne Rooney, Ronaldinho, Karim Benzema vagy Frank Ribery.

A FIFA Football sorozattal első ízben 1994-ben ismerkedhetett meg a nagyközönség, mely korszakalkotó focijátékként és a kritikusok egyöntetűen pozitív fogadtatásával vonult be a történelembe. A sorozat minősége és egyben sikere a játékosok körében innentől meredeken ívelt felfele: 96-ban a virtual stadium technológia révén a rajongók először csodálhatták meg a 3 dimenziós foci élményét számítógépeik képernyőin, majd 98-ban megjelent a sokak által máig legjobbnak tartott rész, melyben még a kispályás teremfoci is helyet kapott. A 2000-res epizódtól kezdve egyre több liga és évről évre élethűbb grafika valamint játékmenet szolgálta ki a futball és a számítógép szerelmeseit. 2007-ben óriási lépés történt, ugyanis Hajdu B. István és Faragó Richard közreműködésével megjelent az első teljesen lokalizált FIFA játék. A népszerű riporter páros szédületes munkáját 2008-ban tovább folytatta, de mikor mindenki azt gondolta, ennél nem jöhet több, az EA bebizonyította ennek ellenkezőjét. IMG_3436

 

Dzsudzsák Balázzsal, a híres holland PSV Eindhoven pörgős balszélsőjével, a Magyar válogatott ifjú csillagával megállapodást kötött az Electronic Arts, melynek értelmében ő lesz a játék magyar arca

 

 

 

 

 


A 2009-es évben a játék új next-gen grafikával jelenik meg és közel 250 új elem valamint közel ennyi animációs fázis került bedolgozásra főként a tökéletes foci szimuláció megvalósításának érdekében. Az új ütközés modell, amely figyeli, hova helyezi a játékos a súlypontját, valamint a dinamikus csapattaktika váltás a többi újítás mellett tényleg a képernyőnkre varázsolja a világ legnépszerűbb sportját.
(BrandTrend)