Kategória: Aktuális.

A kitűzött célok eléréséhez Nagy Gábort (39), a GGK ügynökségnél, valamint a Net Média Zrt. – nél (Portfolio.hu) off-line és on-line tapasztalatokat is szerző, valamint a folyamatszervezésben és szervezetfejlesztésben is jártas szakembert kérték fel.
„Egyik legfőbb szándékom, hogy mind a cégcsoporton belül, mind azon kívül, a meglévő és potenciális ügyfélkörben is domináns megoldásszállítóvá váljék a Café Interactive Kft.” – nyilatkozta a nemrégiben kinevezett Nagy Gábor üzletfejlesztési igazgató.  Az említettek érdekében a szolgáltatási portfolió bővítését, a működésracionalizálást, valamint az ügyfélkör bővítését határozta meg.
A Café Interactive Kft. nem elégszik meg eddigi eredményivel, s a közeljövőben új közreműködők beléptetését, új projekt tervezési és vezetési folyamatok bevezetését tervezi. A vállalat legjelentősebb ügyfelei jelenleg a BMW Magyarország, a Sara Lee, az OTP és az Unilever.
(BrandTrend)