Kategória: Aktuális.

“Ezek az intézkedések a médiafelfogásunk fejlődésének első lépését jelentik, amennyiben a médiát stratégiai megfontolásokon alapuló, magas hozzáadott értékű marketingszolgáltatásnak tekintjük – mondta el Michael I. Roth, az IPG elnöke és ügyvezető igazgatója. – A ‘Mediabrands’ segítségével médiavállalataink megoszthatják egymással és hatékonyan hasznosíthatják a meglévő erőforrásokat, hogy ügyfeleink számára a legmagasabb szintű szolgáltatásokat tudjuk nyújtani ebben az összetett és gyorsan változó, digitalizálódó médiavilágban, ahol a tartalmak sokfélesége és a médiafelületek száma egyre növekszik. Kiváló szakembereinknek köszönhetően médiamárkáink versenyképessége és jó híre, valamint pénzügyi teljesítményünk jelentősen megnövekedett. Nick Brien eddigi eredményei és az IPG vezetésével való hatékony együttműködése bizonyítja, hogy ő a legjobb választás médiarészlegeink vezetésére, segítségével sikerül növelnünk a médiavállalataink közötti együttműködés hatékonyságát és a legmagasabb színvonalú szolgáltatást tudjuk nyújtani a folyton változó médiapiacon.” 

Új feladatkörében Nick Brien irányítja a UM és az Initiative nemzetközi médiahálózatát, az IPG központi médiatárgyaló egységét, a Magnát, és média barter csoportját, a Magna Tradinget, valamint a Johnson&Johnson kiszolgálására létrejött J3 médiaügynökséget, illetve olyan szakosított ügynökségeket, mint az NSA, az OSI és a Wahlstrom, valamint a marketinghatékonyság-mérési szakértő MAP-et, illetve az  IPG újmédia-csapatát, az Emerging Media Lab-et.

“Izgalmas kihívás lesz egy kiemelkedően jó szakemberekből álló, összetett és együttműködő irányító csapatot vezetni, hogy ügyfeleink számára új megoldásokkal a lehető legnagyobb eredményt érjük el média- és marketingeszközök segítségével.  A médiának a marketingeredmények elérésében betöltött szerepe még sosem volt ilyen jelentős. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az új kihívásokhoz igazodva formáljuk át a médiaügynökségek modelljét. – mondta el Brien. – Két világszínvonalú tehetség, Matt Seiler és Michael Hudes is csatlakozik hozzánk, ami megerősít abbéli meggyőződésemben, hogy az IPG Mediabrands jelenlegi lendületére továbbra is építhetünk. Matt kivételes tehetségű értékesítő és vezető. Meglátásaira számítanak vezető ügyfeleink, tapasztalata felbecsülhetetlen értékű és hozzájárul a UM további növekedéséhez, és szolgáltatásaink biztosításához jelmondatunk, a ‘Next Thing Now.’ jegyében. Michael az új media és üzleti modellek szakértője, ismeretei a médiapiacon egyre inkább nélkülözhetetlenné válnak. Nem csak számos különböző médiavállalatunk átformálását, hanem a Mediabrands egészének a digitális kor kihívásaihoz való igazodását segíti majd. A két szakember Richard Beavennel, az Initiative globális vezérigazgatójával együtt szilárd alapját alkotják médiaüzletágunk vezetésének.”

Az IPG ismételten kiemeli, hogy nem áll szándékában nemzetközi médiahálózatainak összeolvasztása, az Initiative és a UM márkákat továbbra is különálló egységként kívánja működtetni, indokolt esetben összekötve azokat teljeskörű szolgáltatásokat nyújtó hálózati marketingpartnerükkel (a UM esetében a McCann Worldgroup, az Initiative esetében a Draftfcb). 

Matt Seiler egyedülálló szakmai háttérrel rendelkezik: vezető ügyfélkapcsolati, stratégiai, és integrációs pozíciókat töltött be az Omnicomnál. Legutóbb a PHD North America elnök-vezérigazgatói feladatait látta el. A PHD-hez való csatlakozása előtt Seiler az Omnicom ügyvezető alelnöke volt, ahol a cég integrációs folyamatában töltött be vezető szerepet, különös tekintettel a PepsiConak dolgozó vállalatcsoportra. Az Omnicom előtt Seiler a BBDO New York stratégiai tervezési igazgatója volt. “Nagyon örülök, hogy Nickkel és az általa felépített fantasztikus csapattal dolgozhatom együtt az IPG és a médiapiac fejlődésének meghatározó időszakában – mondta el Seiler. – A Universal McCann egyedülálló ügyfélkörének köszönhetően igen dinamikus munkára számítok.”

Michael Hudes a Mediabrands szerteágazó médiaszolgáltatásaiért és növekedési stratégiájáért felel új pozíciójában. Hudes korábban a ClearChannel nemzetközi digitális médiaigazgatói posztját töltötte be. Ezt megelőzően a digitális médiahálózat és a köztéri hirdetéseket kezelő szoftverek fejlesztése terén úttörő AdSpace Networks elnöke és operatív vezérigazgatója volt. Korábban Hudes az Organic elnöki és vezérigazgatói posztját töltötte be, munkája nyomán a cég egy kis honlapfejlesztőből vezető globális digitális marketing szolgáltatóvá vált. “Izgalommal tölt el, hogy a nemzetközi reklámpiac fejlődésének egy ilyen meghatározó időszakában csatlakozhatom Nickhez és a Mediabrands csapatához – mondta Hudes. – Az  IP-alapú technológia radikálisan átalakította a vállalatok, a márkák és az ügyfelek kapcsolatát a média egészével. Ez nagyszerű lehetőség és egyben kihívás, hogy az akár még pár évvel ezelőtt is elképzelhetetlen eszközök segítségével szolgáljuk ügyfeleink érdekeit – s egyszerre új médiacsatornákat, eszközöket és üzleti modelleket alakítsunk ki az iparág számára.”
(BrandTrend)