Kategória: Aktuális.

A Häagen-Dazs fagylalt mintegy 90 éves története során világszerte a kifinomult ízvilág és a különleges minőség szimbólumává vált. A termék semmilyen mesterséges összetevőt nem tartalmaz, minimális mértékben habosított, az intenzív ízhatás kizárólag a természetes alapanyagoknak és az egyedi gyártási technológiának köszönhető. A fagylalt jelenleg 10 egyedi ízben, 500 ml-es csomagolásban kapható a nívós csemegeüzletekben és áruházláncokban, a 24 ízből álló teljes választék a nemrég megnyílt első magyarországi Häagen-Dazs fagylaltozóban, az Aréna Plazában kóstolható meg.

A magyarországi kampány egy gerilla akcióval indult, amelynek során fővárosi utcatáblákra kerültek matricák a Häagen-Dazs nevében használt umlauttal. Az akcióhoz kapcsolódó blogon megjelentek a táblákról készült fotók és párbeszéd indult a jelenségről. A gerilla akciót követően került sor a márka magyarországi sajtóbemutatójára. A kampány többféle aktivitással az év végig folytatódik. 
A Häagen-Dazs fagylalt magyarországi bevezetésének kommunikációjára kiírt tendert a Weber Shandwick budapesti irodája nyerte el.
(BrandTrend)