Kategória: Aktuális.

A szervezők, az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs ügynökség gondoskodtak arról, hogy a résztvevők ne csak száraz elméleteken, hanem interaktív feladatokon, konkrét brief-eken és szituációs játékokon keresztül, aktívan szerezzék meg a tudást.

Extreme

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megnyitottunk…

A diákok összesen 42 előadót, ebből 34 workshop-ot és 9 előadást hallgathattak meg a három nap folyamán.

IMG_8855

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A zene, a zene, a zene…Hrutka.

IMG_9006

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy álom kezdete…Herczeg Zoltán.

A workshop-ok után személyes beszélgetésekre is volt lehetőség az előadókkal.

resized__500x332_Réz_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Isszuk minden szavát… Réz.

BrandCamp_2008_07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Coke az igazi…"BrandTrend" Kőszegi András és "Reklámzabáló" Borsos Sándor.

Eddig ennek a célcsoportnak nem szerveztek ehhez hasonló, márkaközpontú eseményt, éppen ezért annak ellenére, hogy először rendezték meg a tábort, nagy érdeklődés övezte.

IMG_8994

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diákok…BrandTrend workshop.

BrandCamp_2008_07__26_

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Éltanuló diákok… BrandTrend Workshop szorgalmi feladat.

IMG_9390

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Házi divatbemutató…Lakatos Márk produkció.

BrandCamp_2008_07__24_

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Keresés. Hol a legjobb sör?… "Google" Peresztegi Zoltán, "Extreme" Bajnógel  Csaba és "BrandTrend" Kőszegi András

resized__500x333_este1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jó estét…"Danubius" Rákóczi Ferivel.

Idén 3 nap alatt összesen 300 látogató vett részt az eseményen, jövőre a szervezők még nagyobb létszámra számítanak.

BrandCamp_2008_07__5_

Sok sikert kívánunk a folytatáshoz! www.brandcamp.hu

(BrandTrend)