Kategória: Aktuális.

„Megbízásunkat elsősorban a nemzetközi együttműködésben szerzett ügynökségi tapasztalatainknak köszönhetjük. Szakmai szempontból rendkívül izgalmasnak tartom a folyamatos forrongásban-változásban lévő légiutaztatási piacot, s a British Airwaysben céltudatos, a PR-tevékenységet kiemelt eszközként kezelő partnerre találtunk” – emelte ki Náray Vilmos, a Pleon Live PR ügyvezető igazgatója.

A Pleon az európai PR-ügynökségi piac egyik legdinamikusabban fejlődő hálózata, amely a sokszínűség és a multikulturalitás európai értékeit írta zászlajára. Az iparágban meghatározónak számító Holmes Report a Pleont 2007-ben az év PR-tanácsadó cégének választotta.

A magyar magánszemélyek tulajdonában lévő Live PR 2006 óta működik együtt a Pleonnal, 2007 óta teljes joggal képviseli a hálózatot Magyarországon. Az együttműködést olyan ügyfelek fémjelzik, mint a Tetra Pak, az Intersport, az Oracle, az OMV Gas, a Charles Vögele vagy az Európai Bizottság Munkaügyi, Szociális és Esélyegyenlőségi Igazgatósága. Ezt a sort egészíti most ki a British Airways. Eközben a 2001-ben alapított ügynökség magyarországi portfóliója is folyamatosan növekszik, a Wienerberger, a TNT, a Magyar Cukor Zrt. és a Hörmann mellett a Budapest Bank és a Vodafone is megbízóik közé tartozik.
(BrandTrend)