Kategória: Aktuális.

Idén először kerül kiosztásra az év legjobb stratégiai gondolatáért járó díj, az Arany Dió, melyből Ezüstöt és Bronzot is kiosztanak. Az Arany Dió hiánypótló kitüntetés a marketing szakmában. A stratégiai gondolatok terén eddig nem létezett olyan elismerés, amely egy ehhez hasonló, professzionális zsűrizési-folyamat és szakember gárda segítségével került volna kiválasztásra. A díj célja az elismerés mellett a magyar stratégiai gondolkodás innovációjának fejlesztése, és az, hogy mindenki számára világossá váljon: a jó stratégia aranyat ér. A kérdés tehát mindig az, ki töri fel a diót, ki oldja meg legjobban a feladatot, ki találja meg a legjobb stratégiát.

A nyertes három lépcsős rendszerben kerül kiválasztásra: a Marketing és Média 50 legbefolyásosabb szakembere ajánlásával kerülhetnek a legjobb ötletek a shortlistbe. Ebből a Marketing&Média szerkesztőbizottsága szelektál, a végső döntést pedig a zsűri elnöke, a világhírű reklámszakember, Alexander Brody hozza meg.

A magyar származású szakember a Princeton elvégzése után töretlen karriert futott be: a legendás Young and Rubicam, majd az Ogilvy cég, s a Reklám Világszövetség vezetője volt. Ha a reklámszakemberek halhatatlanjainak lenne klubja, Brody bizonyára a nagy brand-építők közt foglalna helyet. Az öntörvényűségéről is ismert szakember mára visszavonult, sok időt tölt Magyarországon, és többek között írással foglalkozik híres nagyapja nyomdokaiba lépve.  A zsűriben ő képviseli a külföldi nézőpontot a döntéshozatalban.

A 6. BrandFestival® szeptember 18-19-én kerül megrendezésre Visegrádon, az előadók közt lesz Edmund S. Phelps Nobel Díjas Közgazdász és Csíkszentmihályi Mihály a Magyar Tudományos Akadémia tagja, aki a „Flow” elmélet kidolgozásával szerzett magának világhírt.
(BrandTrend)