Kategória: Aktuális.

A 14-17 év közötti magyar fiatalok 94 százaléka használja az internetet, de ez nem azt jelenti, hogy a tinik magányosak lennének. A Fanta Trendriport szerint a 14-19 éves korosztálynak mindösszesen 4 százaléka mondta azt, hogy a világháló használata miatt kevesebbet érintkezik a barátaival. Az új technológiák éppenhogy abban is segítik őket, hogy intenzívebb társas életet éljenek, mint a korábbi generációk.

A sorozat második része szemügyre vette a fiatalok kapcsolatát a divattal és a legújabb öltözködési trendekkel, foglalkozott a zenehallgatás, illetve a zenélés, zenekészítés szerepével a tinik életében, valamint röviden kitekintett a nyári (zenei) fesztiválokra is. A Fanta Trendriportot 2008. július 1-én publikálták, amelyből egyebek mellett az is kiderült, hogy minden második tini hétköznaponként több mint 3 órát tölt zenehallgatással, és többségük (64%) legalább havonta egyszer vásárol magának új ruhát.

A tanulmány folytatását, a harmadik részt szeptemberre tervezi a cég, amelyben várhatóan a fiatalok szabadidős tevékenységeit, hobbijait térképezik fel, nagyobb hangsúlyt fektetve a sport szerepére, s kitérve a tinik üdülési, utazási szokásaira is.

„A tinédzserek kommunikációs szempontból nagyon nehezen megfogható korcsoport. Ez az a generáció, amelynek a szokásai leginkább változtak az utóbbi évtizedekben, ráadásul mi, felnőttek hajlamosak vagyunk egyszerűen a mi világunkba „szorítani”, és kizárólag felnőtt szemmel nézni őket – magyarázza Szabó Ibolya a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs vezetője. „Ezért is gondoltuk, – hogy a Fanta Játssz még! kampány elindulásával párhuzamosan útnak indítunk egy riportsorozatot, amely segít a tinik megismerésében, megértésében.
(BrandTrend)