Kategória: Aktuális.

A Mood Media 11 plazma képernyőt telepített a spanyolországi áruházban, melyből 10 képernyőn barkácsolási tippek, hirdetések és vállalati információk futnak, 1 képernyő pedig teljesen mobil. Ezen a felületen termékekkel kapcsolatos promóciók és áruakciók jeleníthetők meg az áruház bármely részlegén, ahol az aktuális kampány esedékes. Az érzékszervi marketing elemek kombinációjának részét képezi az illatmarketing is. Az áruházba történő belépés pillanatában lótuszvirág illat fogadja a vásárlót, a kertészet részlegen hasonlóan virágillat uralkodik, míg a fürdőszoba szekcióban a friss tengeri levegő aromáját alkalmazzák. A vásárlói élmény további fokozása érdekében létrehozták a Leroy Merlin önálló zenei csatornáját is, mely különböző stílusokat sugároz az általános vásárlótérben, a fürdőszobai osztályon és a kertészeti részlegen.

Magyarországon újdonság, hogy a Palace Cinemas életében először a Palace Westend alkalmazza professzionálisan a háttérzenét. A közösségi terekben, a várótérben, a folyosókon, a mosdókban és a filmek vetítése előtti időszakban kellemes, közepes tempójú, stílusos lounge zene szórakoztatja a betérőket.

A magyarországi Mood Media életében is bekövetkezetek változások. A Mood Media Group új tagjaként 2007 őszén debütáló Alcas (www.alcas.nl) pénzügyi szakembere, Mark Beentjes április 1.-től tölti be a regionális pénzügyi és operatív vezetői funkciót. Pálóczi Tamás pedig új titulusban, mint Közép-kelet európai regionális üzletfejlesztési és kereskedelmi igazgató folytatja tevékenységét.
(BrandTrend)