Kategória: Aktuális.

Az olvasók nemcsak híreket, pletykákat és interjúkat olvashatnak kedvenceikről, de weboldalaikat, rajongói klubjaikat is megismerhetik, internetes naplóikba is beleolvashatnak, cseveghetnek velük, licitálhatnak személyes tárgyaikra, vagy éppen véleményt alkothatnak róluk.

Az oldal ötletgazdái és működtetői hisznek abban, hogy jelenkori társadalmunkban egyre nagyobb igény mutatkozik a sztárok világát interaktív, játékos formában bemutató kötetlen hangvételű online fórumokra.

A közösségépítés mellett a felhasználó folyamatos interakcióban van a szerkesztőkkel, sztárokkal, sőt, saját profilját is aszerint alakíthatja, hogy mely közismert személyiségek iránt érdeklődik, rajong.

Az oldal megálmodóinak célja az volt, hogy a Sztárbutik által kínált külön-külön is újszerű     „Sztárkultusz”, „Közösségi”, „Virtual Cash és Kupon”, „Online Dating” és „Mikroközösségi”  valamint BTL megoldások együttes és egymással összefüggő használata eddig nem látott szinergiákat keltsen és új felhasználói, valamint hirdetői dimenziókat nyisson meg mindazok számára, akik kapcsolatba kerülnek velük.

A nagyszabású, a médiamix minden elemét felvonultató ATL bevezető kampány rendhagyó módon, az oldalon elérhető virtual cash (Sztár Money) gyűjtésén alapszik. A Sztár Money-t nem csak az oldal menüpontjainak látogatásával, hanem egy bizonyos kereskedői körnél való vásárlással is lehet gyűjteni. Ebben a tekintetben az oldal példátlan a hazai online piacon. A díjazott regisztrációs akció főnyereménye egy hawaii álomút, ami szintén serkentőleg hathat az oldal látogatására.

„A Sztárbutik egy nem csupán Magyarországon, de nemzetközileg is újszerűnek számító koncepciót valósít meg, melynek első kipróbálói a magyar felhasználók lehetnek” – mondja Borsos Sándor a Sztárbutik ötletgazdája.
(BrandTrend)