Kategória: Aktuális.

Elmondta, hogy fogyasztói várakozás nincs, és ritka kivételtől eltekintve nem is lehet, hiszen senki nem ébred úgy reggel, hogy nekem például feltétlenül málna ízű ásványvízre van szükségem, azonban reklámokkal – melyek semmilyen morális kérdést nem vetnek fel és nem szembesítenek önmagunkkal -, folyamatosan el szeretnének valamit adni a gyanútlan fogyasztónak.

erdelyi_zsolt

Furcsa mód, a fogyasztó az utóbbi 6-7 évben mintha tönkrement volna, például hullik a haja és a foga, pedig a valóságban ugyanolyan, mint volt csak a reklámokból sugárzik felé ez a kép, melyhez „az én reklámom az én kultúrám” alapelvet követve a fogyasztó partnerként viszonyul és vásárol. Végezetül a jövőt vázolva kifejtette, hogy a jelenlegi állapotoknak is vége lesz egyszer és ismételten a farmerek fogják majd ellátni a világot mivel a környezetszennyezést megunó véleményvezérek majd feléjük fordulnak.
(www.magyarfogyaszto.hu)