Kategória: Aktuális.

Az FHM életében nem ez az első komoly elismerés, hiszen volt már az év nemzetközi magazinja 2005-ben, 2006-ban pedig bekerült a shortlistre.
Chris Mooney, az FHM Nemzetközi Hálózat szerkesztőségi igazgatója a hírt kommentálva a magyar kiadás értékeire is rámutatott: „Az FHM nyolcadik éve van jelen Magyarországon és elindulása óta ez a magazin a nemzetközi hálózat egyik legkövetkezetesebb és legnépszerűbb kiadása, hírnevét a kiváló címlapjainak és a gazdag helyi tartalomnak köszönheti”- áll Chris Mooney hivatalos nyilatkozatában.

A magyar FHM sikere
„Nagy büszkeség ez a díj, mert külföldi visszaigazolása annak, amit a magyar szakma kevésbé figyel. Nevezetesen, hogy az FHM minőségében, tartalmában, megjelenésében a magazinpiac élmezőnyéhez tartozik” – nyilatkozta Hraschek Dávid, a magyarországi FHM főszerkesztője. „Elsősorban hazai témákhoz nyúlunk, külföldről csak itthon is releváns anyagot veszünk át, figyelve arra, hogy megszólaltassuk a magyar szakértőket, és bemutassuk a kapcsolódó magyar vonatkozásokat. Hangvételünk egyedi, kezdeményező, már-már provokatív, úgy, hogy közben stílusos marad. Számos témát elsőként dolgozunk fel, amelyekre később lecsapnak más médiumok is. Folyamatosan foglalkozunk komoly ügyekkel, legfrissebb sorozatunk, A hónap diszkóbalesete célja a figyelem felkeltése, a megrázó élmények átadása a leginkább érintett fiataloknak, a közúti tragédiák visszaszorításáért. A külföldi kollégák kezdetektől fogva tapasztalt elismerése a bizonyíték arra, hogy hozzájárultunk mi is a sikerhez” – elemezte Hraschek Dávid a nemzetközi siker hazai összetevőit.

(BrandTrend)