Kategória: Aktuális.

Már a nyár elején közel 200 kijelző érhető el várhatóan 40 szórakozóhelyen, mint pl. a Bed Beach, Dokk Beach, Cafe Vian, Hemingway, Club New Night – Tiszakécske, Black Magic – Balatonmáriafürdő. Az országosan a legnagyobb számú közönséget vonzó szórakozóhelyeken a stratégiailag legfontosabb aktív városi 18-29 (tágabb 18-35) éves korosztály érhető el, minimalizált meddőszórással.

A digital signage-ben rejlő lehetőségeknek köszönhetően az eszközökön nem csupán egyedi, interaktív hirdetések, hanem a helyszínek saját kommunikációja, vizuális effektek és egyéb szórakoztató tartalmak jelennek meg folyamatos, napi online frissítéssel, ezáltal is biztosítva a célcsoport figyelmének fenntartását és az üzenet hatékony bevésődését.

A cég szakemberei szerint a főbb hirdetők az alkohol-, üdítő- és energiaital szegmensből, a telekom, a kozmetikai, az OTC, a gépjármű szektorból, illetve a szórakoztató elektronika területéről kerülnek ki. A hirdetők egy igen pozitív asszociációhoz kapcsolhatják üzenetüket, hiszen a releváns, havi szinten több, mint 300,000 főt is meghaladó közönséget szórakozás közben érhetik el.

A szórakozóhelyeken elhelyezett digitális eszközök kitűnően alkalmasak eladáshelyi ösztönzésre, önálló, brand-elt rendezvények támogatására (promóciók, sms játékok, stb), illetve a klasszikus TV kampányokhoz hasonlóan emlékeztető, fenntartó megjelenések alkalmazására is.

A tervek szerint az év végére a hálózat klubjainak száma megtriplázódik, kiegészülve az ősszel, télen is erős elérést biztosító szórakozóhelyekkel és éttermekkel.
(BrandTrend)