„Nehéz most pontos számokról beszélni, hiszen a focit nagyon sokan társaságban nézik, ezért lakásokban, kocsmákban, szórakozóhelyeken, szabad téri kivetítők előtt gyűlnek össze, hogy mindenki kedvére drukkolhasson, kiabálhasson izgalmában. Ezeken a helyeken nem mérik a nézettséget, pedig ez sokszázezer plusz nézőt is jelenthet a mért adatokon felül. A számok azonban így is lenyűgözőek, büszke vagyok csapatom munkájára!” – mondja Schulek Csaba a TeleSport főszerkesztője.
A napi két mérkőzés közül, a nézettségi adatok szerint egyébként a későbbi időpontban, azaz a 20:45-kor kezdődő meccsek a népszerűbbek. Ezzel együtt, kivétel nélkül minden mérkőzést átlagosan több mint egymillióan nézték végig hazánkban.
Az éppen tévét nézők átlagosan 26,4%-a választja az m1-et esténként, amely jelentős elismerés a Magyar Televíziónak.
Ezzel a nézettséggel az MTV mind a teljes népesség, mind a 18-49 éves korosztály körében a legnépszerűbbnek bizonyul az országos csatornák között ebben az időszakban.
(BrandTrend)