Kategória: Aktuális.

A magazin főszerkesztője Kálnoki Kis Attila, a Ringier Sport Network vezetője, a Nemzeti Sport főszerkesztője. A Sport&Style jól illeszkedik a Ringier Sport Network print és online termékeket magában foglaló portfoliójába.

A Sport&Style prémium stílusmagazin, a sport és a divat ínyenceinek világába kalauzolja olvasóit. Egyszerű, könnyed nyelvezet, lenyűgöző képi megjelenés, elegáns design. Az egyes történetek exkluzív fotóanyaga szemet gyönyörködtető vizuális élmény, a sport és stílus különleges világának összefonódását hivatott kifejezni. A magazint lapozgatva, sztársportolók mindenapjainak válhatunk részesévé. Portrék, vallomások, interjúk, a világ férfi és női élsportolói, testközelből.

A L’ÉQUIPE a francia piac vezető napilapja, napi 2 496 000 olvasóval és 350 528 értékesített példányszámmal. A Condé Nast több millió embert ér el közel 40 kiadványával, amelyek közé olyan ismert magazinok tartoznak, mint a GQ, a Men’s Vouge vagy a Vanity Fair, továbbá nevéhez kötődik a Tour de France, illetve a Párizs-Dakar-rally megszervezése.

A Nemzeti Sport, Magyarország piacvezető sportnapilapja – napi közel 350 000 olvasójával és 85 507 értékesített példányszámával – rendelkezik a magazin előállításához és minőségének megőrzéséhez szükséges szakmai háttérrel.

A magazin célcsoportja:
20-55 éves "A" státuszú olvasó, aki rendkívüli érdeklődést mutat az utazás, a színház, a sportesemények, a divat, az informatika és minden más újdonság iránt. Ismeri és nyitott a prémium sportokra. Sportolás közben – csakúgy, mint a hétköznapokon – szívesen visel sportosan elegáns ruházatot, prémium kategóriás kiegészítőket. Olvasási szokásaikban is a legmagasabb kategóriát keresi, elvárja a minőségi tartalmat, amiért hajlandó magas összeget fizetni.
(BrandTrend)