Kategória: Aktuális.

Jó évet zárt a BT az elismerések terén. A jelenlegi minőségi ügyfélkiszolgálásért elnyert díj mellett idén 21CN hálózatáért megkapta a Konvergencia díjat, és bekerült a "Legjobb globális operátor" díj jelöltjei közé is.

"A minőségi ügyfélszolgálat vállalatunk prioritása – mondta Francois Barrault, a BT Global Services vezérigazgatója. – A cím elnyerése visszajelzés arról, hogy jól végezzük a munkánkat. Ez kitűnő eredmény, tekintettel arra, hogy idén kilenc vállalat is versenybe szállt a címért."
David Molony, a World Communications Awards (WCA) elnöke elmondta: "A telekommunikációs szektorban idén valóban sokat fejlődött az ügyfélszolgálati tevékenység, amit jól mutat a cím elnyeréséért folyó kiélezett verseny is. Mint eddig mindig, a WCA zsűrije az ügyfelek visszajelzései alapján hozta meg döntését most is. A BT Global Services ügyfeleinek ajánlólevelei valóban kitűntek a többi közül – többségük kimagasló elégedettségről számolt be."
A BT 2005-ös és 2006-os kiváló eredményei (Legjobb új szolgáltatás, Legjobb globális szállító, és Ben Verwaayen, a BT vezérigazgatója számára megítélt Legbefolyásosabb személy a kommunikáció területén cím) kiegészítik a BT idei sikereit, és méltán teszik a vállalatot a World Communications Awards díjazottjai között az elmúlt három év legtöbbször méltányolt operátorává.
(BrandTrend)