Kategória: Aktuális.

Az "Egy hullámhosszon" elnevezésű kampány résztvevői egyetértettek abban, hogy szükség van egy olyan rádiós összefogásra, amely "hallhatóan" is tesz valamit azért, hogy a rádió, mint médium a középpontban maradjon a hirdetők körében. A kampány érdekében a rádiók összefogva, együtt kampányolnak a rádiózás presztízsének helyreállításáért.

A kezdeményezést a Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió és a Pont FM 88.1 közösen, egymást erősítve indítja útjára.

A 2007. októberben indult és a jövő évben is folytatódó rádiós kampánnyal elsődlegesen a médiavásárló ügynökségeket és a meglévő, illetve leendő hirdetőket szólítják meg a rádióállomások. A kommunikáció az "Egy hullámhosszon" szlogen köré épül, melyhez a résztvevők öt fázisban közös rádió spotokat gyártanak és valamennyien folyamatosan játszák azt a kampány időszakaiban. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket is alkalmaz. A kiemelt ügynökségeket a jövő év elején további hostess promócióval próbálja mozgósítani. A kampány üzenetei a rádiók hatékonyságát és más médiumokkal szembeni versenyképességét, illetve a rádióhirdetésekben rejlő kreatív lehetőségeket hangsúlyozzák. A kezdeményezés első szakasza 2008. februárig tart, melyet a visszajelzések tükrében újabb kampány követ majd.
(BrandTrend)