Kategória: Aktuális.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet és a befektetési és kereskedelemfejlesztési szervezet tevékenységében egyaránt kiemelt jelentőségű a Magyarország szempontjából fontos külpiacokkal való kapcsolattartás turisztikai, illetve kereskedelmi vonalon, amelynek célja a magyar gazdaság erősítése.

A két szervezet vezetői ezért megvizsgálták azokat a szakmai tevékenységi területeket, amelyeken – a szinergiahatások érvényesülése érdekében – konkrét együttműködést folytathatnak. A megbeszélésen részt vett Dr. Kovács Miklós az ÖTM turisztikai szakállamtitkára, Dr. Róna Iván a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója, az ITD-H részéről Rétfalvi György vezérigazgató, Pétermann Csaba pénzügyi igazgató, dr. Fórián István hálózati igazgató és Horváth István stratégiai igazgató.

Az ITD-H vezérigazgatójának javaslata alapján az előzetes tárgyalásokat követően szakértői egyeztetetésekre is sor kerül a jövő héten, a kommunikációs területet, valamint a szakmai programok összehangolását érintően.
Az  idei évben aláírásra kerülő keret-megállapodást a felek minden évben egy közös akciótervvel egészítik ki.
(BrandTrend)