Kategória: Aktuális.

A Danubius Sales House (DSH) jelenleg is jelentős nemzetközi szakmai, szakértői csapattal dolgozik, amely a csatlakozással további kapcsolatrendszerrel bővül. A tagság olyan know-how megosztást is nyújt a Danubius számára, amely számos új megközelítést jelent a rádió reklámértékesítésében.

Idén a szervezet programjában az FMCG szektor kapja a legnagyobb hangsúlyt, ami azért is fontos, mert ebben a szegmensben a legnehezebb meggyőzni a szereplőket, a rádiós hirdetés fontosságáról. Az EGTA közbenjárásával a Danubius, globális kampányok részesévé válhat, melyekbe egy adott országból egyénileg szinte lehetetlen bekapcsolódni. A csatlakozás hozadékaként 2007-ben olyan cégek, illetve ezen cégek médiaképviseletét ellátó médiaügynökségek nemzetközi legfelső döntéshozóival találkozhat a Danubius Rádió sales csapata, mint a Procter & Gamble, az Unilever, a Henkel, a L’Oreal.

A EGTA által elérhető nemzetközi esettanulmányokat, kutatási újdonságokat és eredményeket, valamint kereskedelmi megközelítéseket a DSH itthon, lokális szinten szeretné tanulmányozni és alkalmazni. A rádió legfőbb célja, hogy újabb – korábban a rádió használattól elzárkózó – hirdetőket, hirdetői szegmenseket nyerjen meg magának.
(BrandTrend)