Kategória: Aktuális.

A harmadik alkalommal megrendezett Metro Global Creative Awards magyarországi fordulóján az olvasói online szavazás alapján a "legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés" a Magyar Televízió Zrt. hirdetése lett, míg a "legjobb kreatív formájú hirdetés" kategóriában a GTS Datanet kreatívja kapta a legtöbb szavazatot. Az "integrált megoldás" kategóriában induló hat hirdetés egyenesen a nemzetközi döntőbe jutott.
A legtöbb szavazatot kapott pályaművek képviselik majd Magyarországot a globális fordulóban, ahol egy nemzetközi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján dől majd el, hogy kik lesznek a három kategória nemzetközi győztesei.
A két legtöbb szavazatot kapott pályaművet egy-egy MGCA trófeával díjazzák, amelyet Budapesten egy díszvacsorán vehetnek át a győztesek szeptemberben. Ezen felül a kiadó a nyertesek hirdetését bemutatta a Metróban július 16 és 18-án, továbbá egy-egy kreatív formájú hirdetést is biztosít a hirdetés megrendelőjének, valamint két főre szóló egyhetes spanyolországi utat ajándékoz a márka képviselőjének. A Metro szeptemberben hirdetésben is gratulál a győzteseknek, amelyet szakmai lapokban jelentet meg.

Az integrált megoldás kategóriában induló hirdetők az MGCA trófea mellett díszoklevelet kapnak, amelyet szintén a szeptemberben megrendezendő díszvacsorán vehetnek át, valamint a szakmai lapokban a Metro egy gratuláló hirdetés keretében megjeleníti a hirdetéseiket.

A "legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés" kategóriában az olvasói szavazás végeredménye:
1. Magyar Televízió Zrt. (hátsó borító)
2. GTS Datanet Távközlési Kft. (hátsó borító)
3. Citibank Zrt. (címlaphirdetés)
4. Decathlon Kft. (hátsó borító)
5. Pannon GSM Távközlési Zrt. (hátsó borító)
6. Actel Zrt. (hátsó borító)
7. Vodafone Magyarország Zrt. (címlaphirdetés)
8. Decathlon Kft. (hátsó borító)
9. OTP Bank Nyrt. (címlaphirdetés)
10. Peugeot Hungária Kft. (hátsó borító)

A "legjobb kreatív formájú hirdetés" kategóriában az olvasói szavazás végeredménye:
1. GTS Datanet Távközlési Kft. (kreatív kampány)
2. OTP Bank Nyrt. (egyedi formájú hirdetés)
3. Sky Europe Airilnes Hungary Kft. (sziget formájú hirdetés)
4. Budapest Bank Nyrt. (egyedi formájú hirdetés)
5. Opel Schiller (papír körszalag hirdetés)
6. Erste Bank Hugary Nyrt. (L alakú címlaphirdetés)
7. Allianz Hungária Biztosító Zrt. (sziget formájú hirdetés)
8. Mammut Zrt. (sziget formájú hirdetés)
9. Raiffeisen Bank Zrt. (egyedi formájú hirdetés)
10. OTP Bank Nyrt. (sziget formájú hirdetés)

Az integrált megoldások kategóriában nevezet pályaművek:
1. DANONE Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. (tasak és termékminta)
2. EUROPARK Kispest Üzemeltetési Kft. (tasak és körszalag)
3. Budapest Bank Nyrt. (tasak és sziget formájú hirdetés)
4. Vodafone Magyarország Zrt. (tasak)
5. Zepter International Ungarn Kft. (termékminta és címoldali szalag)
6. DANONE Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. (termékminta)

 
A Metro International a Media&Marketing Europe nemzetközi szaklap közreműködésével évente díjazza a napilapban megjelent legkreatívabb hirdetéseket Metro Global Creative Awards versenyének keretében.

A verseny magyar fordulójában idén jelentősen több, 105 hirdetés vett részt, amelyek 2006 júniusa és 2007 májusa között jelentek meg a Metro magyarországi kiadásában. Az országos kör után a verseny nemzetközi szinten folytatódik egészen szeptemberig. A magyarországi zsűrit idén is neves reklámszakemberek alkották: Havasi Raymond, a Havasi Budapest ügyvezető igazgatója, Márkus Krisztina, a McCann Erickson non-tv vásárlási igazgatója, Balog Olga, a MC MediaCompany non-tv vásárlási igazgatója, Róna Márta, az OMD média igazgatója, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklám Testület elnöke és Hivatal Péter, a Metro hírújság vezérigazgatója.

"A visszatérő márkák és növekvő számú kreatív hirdetések mutatják a verseny sikerét, és egyre több márka ismeri fel a Metro Interationallal való együttműködés előnyeit, amely a kreatív hirdetési formákkal és megoldásokkal biztosítja, hogy a márka kampányüzenete eljusson a városlakókhoz."- mondta Rubos Krisztina a Metro marketingigazgatója.

A szavazó olvasók idén sem maradnak nyeremények nélkül: köztük két fő részére szóló repülőjegyet, kétszemélyes wellness hétvégét illetve iPod-ot sorsolnak ki.
(BrandTrend)