Kategória: Aktuális.

Kereszty Gábor öt évig vezette a kereskedelmi csatornát és ennek keretében levezényelte a ma látható TV2 arculat- és műsorstruktúra-váltását, valamint irányítása alatt a TV2 cégcsoport egy komoly nyereséggel bíró médiavállalat-csoporttá fejlődött. Az elmúlt öt év alatt a TV2 üzemi eredménye 400 millióról több mint 7 milliárd forintra emelkedett. Kereszty Gábor a jövőben egy új és nemzetközi szinten meghatározó szerepkörben folytatja munkáját a cégcsoporton belül: 2007. október 1-től a ProSiebenSat.1 csoport tartalomfejlesztésért felelős alelnöke lesz. Feladata, hogy a 8 európai országban működő több mint 18 tévéadó olyan egyéni formátumokat fejlesszen ki a jövőben, amelyek meghatározó műsorai lesznek a világ médiapiacának.
 
"A ProSiebenSat.1 immár a világ egyik legbefolyásosabb médiabirodalma. Azok a televíziós műsorok, amelyek a csoporton belül sikeressé tudnak válni, óhatatlanul bekerülnek az egész világ médiarendszerébe. Remélem, hogy azok a formátumok, amelyekkel előrukkolunk majd, Amerikától Ausztráliáig, Közép-Európától Nagy-Britanniáig nézett és szeretett tévéműsorok lesznek. Célom, és ebben a tulajdonosok is támogatnak, hogy ebbe a kreatív munkába minél több magyar szakembert is bevonjak és használjam azt a produkciós bázist, ami létrejött Magyarországon, és ami verhetetlenül versenyképes a világpiacon. Igen megtisztelő az a bizalom, amit Magyarország iránt és irántam mutattak az új médiacsoport tulajdonosai." –  mondta Kereszty Gábor.

"Számunkra az egyik legfontosabb stratégiai pillér a tartalomfejlesztés, amelyet egy olyan vezető kezébe adunk, aki egy személyben tudja ötvözni a hatékonyságot és a minőséget, megépítve ezzel azokat a szinergiákat, amiket a ProSiebenSat.1 médiacsoport magában rejt. Lenyűgözött az a szakmai hitelesség és profizmus, amit Magyarországon láttam legutóbbi látogatásom során. Nagyon bízom Kereszty Gáborban." – mondta Guillaume de Posch, a ProSiebenSat.1-csoport vezérigazgatója.

Várdy Zoltán 2002 óta töltötte be a TV2 kereskedelmi igazgatói posztját. Nevéhez kötődik a TV2 évről évre növekvő kereskedelmi bevétele, a csatorna nemrég továbbfejlesztett értékesítési rendszere (DSI), a TV2 integrált marketing megoldásokat kínáló kereskedelmi márkája, a Brand Care bevezetése, valamint a szpotreklámon kívüli bevételforrások és a digitális hirdetési lehetőségek hangsúlyossá tétele a csatorna kereskedelmi tevékenységében.
Várdy Zoltánt 2007 januárjában az SBS Broadcasting értékesítési alelnökévé léptették elő. Az SBS csoportot 2007. június 27-én megvásárolta a német tulajdonú ProSiebenSat.1, így Várdy Zoltánt már a fúzió során létrejött  ProSiebenSat.1 Media AG vezetősége nevezete ki a TV2 cégcsoport (TV2, Interaktív Kft. és Telefor) vezérigazgatójává.  

"Magyarország egyik vezető médiavállalatának vezérigazgatójaként igyekszem hasznosítani eddigi szakmai tapasztalataimat és segíteni kollégáimat abban, hogy a hatékony csapatmunka eredményeként a TV2 tovább erősítsen pozícióján mind nézettségi, mind kereskedelmi szempontból. Műsorstruktúránk kialakításakor továbbra is szem előtt tartjuk a minőség elvét annak érdekében, hogy alternatívát nyújtsunk az igényes szórakozást kedvelő nézőknek és a minőségi műsorkörnyezetet preferáló hirdetőknek egyaránt. Ezt a folyamatot támogatni fogja az a tény, hogy a TV2 mostantól a második legnagyobb európai elektronikus médiacsoportjának meghatározó tagja" – nyilatkozta Várdy Zoltán.

"Várdy Zoltán sokat tapasztalt vezető aki sokszor bizonyított már, úgy is mint kereskedelmi igazgató és úgy is mint az SBS csoport kereskedelmi alelnöke. Zoltán innovatív és strukturált gondolkodásmódja, valamint szakmai elhivatottsága és tapasztalata teszi lehetővé, hogy az ő vezetése alatt a TV2 folytassa eddigi kiváló üzleti teljesítményét és meghatározó szerepét a magyar médiapiacon" – mondta Patrick Tillieux, a ProSiebenSat.1 operatív ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)