Kategória: Aktuális.

A Magyar Posta 2007-es fókuszkampányaira kiírt tendert megnyerő kirowski elkészítette a vállalat életmód-adatbázisához kapcsolódó www.postadirekt.hu, valamint az értéknövelt szolgáltatásokhoz kötődő www.postalevel.hu weboldalt.

A www.postadirekt.hu oldal a 2007-ben indított, a direkt kommunikáció teljes területét felölelő Posta Direkt szolgáltatásait mutatja be többek között az egyedülálló életmód-adatbázisban történő mintaszűrés, vagy az online bemutató segítségével.

A Magyar Posta Levél üzletágának értéknövelt szolgáltatásait bemutató www.postalevel.hu oldal az ügynökség önálló online koncepciója alapján abszurd, humoros elemekkel ötvözi a szárazabb, edukációs tartalmat. Az egyes küldemények előnyeit és kézbesítésük menetét a postások képzeletbeli oktatását illusztráló rövid, abszurd hangvételű filmek segítségével is megismerheti a felhasználó. A lineáris navigációban elhelyezett tartalom, azaz a levéltípusok bemutatása, az oktatás, a virtuális levélfeladás, vagy a kalkulátor egyaránt azt a célt szolgálja, hogy a leendő feladó magabiztosan eligazodjon a levelek között a valóságban, a postán is. 
A Magyar Posta által már a tavalyi évben is felvállalt újszerű webes eszközök sikerét a kampányok hatékonysága mellett az elmúlt hónapokban elnyert díjak is igazolják. A Hipnózis Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában második helyezést ért el a kirowski által készített karácsonyi oldal, ahonnan régi képeslapokat küldhettek a felhasználók, melyeket a címzettek postai úton kaptak meg. A Magyar Posta Elsőbbségi levél szolgáltatása számára készített, "Az alakulat" címmel indított gerillakampányt pedig Ezüst Pengével díjazta a zsűri az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál először meghirdetett Gerilla és Vírusmarketing kategóriájában.
(BrandTrend)