Kategória: Aktuális.

A márkakereskedői hálózat fejlesztése, a vásárlók magasabb szintű kiszolgálása, és a rugalmasabb ügyfélszolgálati tevékenység kialakítása mind ezt a célt szolgálják.
Nagy- és kiskereskedelmi, valamint pénzügyi szolgáltatási tevékenységet folytatnak Hollandiában és a Közép-Kelet-Európa több országában.
A vállalat növekedése töretlen. 2006-ban már 55 000 új gépjárművet értékesítettek a kontinensen, részt vállalva ezzel a Hyundai márka európai sikereiből. A 2006-os értékesítési adatok alapján ezzel az eredménnyel a vállalatcsoport a 14. helyen végzett az Automotive News által közzétett összesített listán, melyet a 2006-os európai újautó értékesítési adatok alapján állítottak össze.
(forrás:Top100 European groups 2007 autobiz.fr.,Automotive News Europe, 2007. július 9.)

A listára került holland autókereskedelmi vállalatok között pedig az előkelő negyedik helyezést érte el. Az értékesítési adatok mellett a 2006-os nettó árbevétel tekintetében is előkelő helyet foglal el az AutoBinck Holding N.V. a publikált felmérés alapján összeállított listán, vagyis az éves 275 milliárd forintnak megfelelő árbevétellel a 18. helyen végzett európai versenytársai között.

A vállalatcsoport a kelet-európai régióban is több országban képviseli többek között a Hyundai márkát is, mint kizárólagos importőr. Csehországban 2001-ben kapta meg a jogot a vállalat arra, hogy importálja a Hyundai típusú gépjárműveket. 2003-tól az üzleti sikerek nem várt eredményeket hoztak. A Hyundai márka az AutoBinck Holding N.V. segítségével a legkeresettebb ázsiai márka lett Csehországban, az összes értékesítés tekintetében pedig az előkelő negyedik helyezett, évi több mint 8000 darabos eladással.

A vállalat üzleti ambícióit bizonyítja, hogy a cseh piac mellett a szomszédos Szlovákiában is az AutoBinck Holding N.V. látja el a Hyundai márka importőri feladatait 2001. óta. A hat év alatt a Hyundai márka piaci részesedése a szlovák piacon 3,5 százalékra nőtt. A 2001-ben még szinte teljesen ismeretlen márkanév így már a szlovákiai fogyasztók körében is ismert, és elismert névvé lett.

A vállalatcsoport számára stratégiai piacoknak tartott Közép-Kelet-Európában tovább terjeszkedett. Az üzleti stratégia megvalósításának újabb eleme a szlovén, és a magyar piac volt. A vállalatcsoport 2007 nyarán kezdte meg működését a szlovéniai és a hazai piacokon. A Hyundai Holding Hungary Kereskedelmi Kft. ugyan csak július 1-én kezdte meg működését, de az üzleti tervek világosan mutatják (középtávon 4%-os piaci részesedés a cél), hogy a Hyundai márka az i30 magyarországi debütálásával lendületes fejlődésnek indul az AutoBinck Holding N.V. professzionális és tőkeerős hátterével.
(BrandTrend)