Kategória: Aktuális.

A szurkolók fejében a Championship egy jól elkülönített helyet foglal el az izgalmas összecsapások, a közösségi iránti elkötelezettséget képviselő programok, és a különböző, a szurkolókat megcélzó kezdeményezések következtében – olvasható a Business Group hírlevelében.
A bevételek alapján az európai piac 6. legnagyobb ligája a Football League. A helyszíni nézőket tekintve a 4., megelőzve az olasz bajnokság nézőszámát. A Liga versenyképességének és a csapatok nagy elismertségének köszönhetően jelentős az üzleti partnereket bemutató képessége

A Championship újrapozícionálásakor erőteljesen támaszkodtak az 1888-ban alapított Liga örökségére. Még napjainkban is például az akkori trófeát mutatják be. A márka újradefiniálásának a kulcselemei a Liga hagyatéka és hitelessége voltak. Ezeken túlmenően a haladó szellem, a fejlődés és továbblépés iránti elkötelezettség és a szurkolóknak az összes változásba való bevonása voltak azok az elemek, amelyek befolyásolták a Liga megújulását.

A klubok továbbra is szoros kapcsolatot építenek ki a szurkolóikkal, az árképzésük megfelel a nézők pénztárcájának, és nem utolsó sorban igen erősen kötődnek a csapatokat befogadó közösségekhez – minden, a városok életét meghatározó események középpontjában maradva.

A Liga a tévészerződések újratárgyalásakor érvényesíteni szeretné erősödő pozícióját, és az új kereskedelmi struktúrára alapozva a Coca-Cola mellé új partnereket szeretnének bevonni.
(Business Group, BrandTrend)