Kategória: Aktuális.

Egri szerint több gyártó végletekig lebutított, kétes minőségű gépeket kínál, ezzel szemben az Acer arra törekszik, hogy a magas minőség, a megbízhatóság, illetve a csúcstechnika miatt vásárolják termékeiket.

Ennek érdekében az Acer notebookok új formatervek alapján készülnek és nagyobb hangsúlyt kap a szervizpolitika is. A cég laptopjai két, jól elkülöníthető családba szerveződtek: az egyik az otthoni, a másik az üzleti felhasználóknak készült. A gépek gyártásánál a kellemes dizájn mellett fontos szempont a megfelelő ergonómia, illetve a felhasználók által szükségesnek gondolt csatlakozási lehetőségek megteremtése is – ismertette termékeik előnyeit Egri Csaba a vállalat magyar képviselője.

Egri emlékeztetett arra is, hogy a vállalat szervizháttere sokat fejlődött az elmúlt években. Tavaly június óta az Acer háztól házig garanciát vállal minden termékére, eszerint a meghibásodott készüléket a kívánt címen felveszi, és a javítás után oda vissza is szállítja. Mi magunk bízunk a termékeinkben, s ez a filozófia az árháború kellős közepén is értéket jelent – fogalmazott a cégvezető.

Az adatok szerint a cég 2005-ben piacvezetőként 33 261 notebookot adott el, s bár tavaly 36 152-re növelte az értékesítést, mégis a második helyre szorult vissza. Az idén összesen 45 ezer laptopot szeretnének eladni, s ezzel teljesülhetne a vállalat célja a piacvezetői pozíció visszaszerzésére.

A szintén jelentős LCD monitor piacon a tavalyi 40 ezres értékesítés a harmadik helyre sorolta a céget, ezt az idén is tartani szeretnék.
(IT.news.hu, BrandTrend)