Kategória: Aktuális.

A rendelkező nyilatkozaton az 1517-es technikai számot kell megjelölni. Az 1% kampányok már javában zajlanak, az érintett szervezeteknek mindössze két hetük maradt a döntéstől, hogy a lehető legszélesebb körben tájékoztassák a lakosságot a felajánlás lehetőségéről.

A szövetségnek nincsenek forrásai egy 1% kampányra, ezért a Metro hírújság felajánlotta saját erőforrásait a február 15-i, adófelajánlások leadása előtti időszakra. A Metro hírújság hirdetési felületeket adott a kampányhoz, cserébe azt kérte, hogy a HuMusz vegyen részt az intézményi hulladékgyűjtési programjuk kidolgozásában.

A hirdetést a Metro hírújsággal 2004 óta együtt dolgozó Café Creative állította össze, szintén felajánlásként. A Café PR a sajtómunka menedzselésében vett részt: beszámolt a Parlament döntéséről, illetve országos napi- és hetilapokban, valamint rádiókban szervezett interjúkat a HuMusz elnökének, Szilágyi Lászlónak. A Café csoport szintén a HuMusz közreműködésével dolgozza ki vállalati hulladékgyűjtési programját.
(BrandTrend)