Kategória: Aktuális.

A 11 országban jelenlévő T-Mobile csoport döntésével összhangban a márka 2004-es magyarországi bevezetése óta ez az első, a felhasználók igényeihez és a kommunikáció újdonságaihoz egyaránt igazodó átfogó változás.

A mobiltelefon napjainkban a kapcsolattartás egyik legmeghatározóbb eleme. Mobilunkkal szóban, képben és az interneten keresztül, bárhol és bármikor kapcsolatot teremthetünk másokkal. A kommunikáció szabadsága percről-percre új élményekkel gazdagít. A mobilkommunikáció töretlen fejlődésének köszönhetően jelentős változások előtt állunk, a hang után a multimédia és az adatátvitel egyaránt személyessé válik. Ezt a személyes kommunikációt, a mobiltelefon életünkben játszott meghatározó szerepét fejezi ki a T- Mobile holnaptól bevezetésre kerülő új "mindig veled" szlogenje is.

A T-Mobile arculati megújulásának részeként a "mindig veled" szlogen bevezetésén túl a márka vizuálisan is változik. A hirdetésekben, kiadványokban a hétköznapi embereket és hétköznapok pillanatait idéző képeken túl az azonosítást egy úgynevezett magenta sarok segíti majd. A mobilszolgáltatáson és több millió ügyfelén keresztül a T-Mobile márka a hétköznapok része, így a valóságot közvetíti, valós helyszínek és valós szereplők jelenítik meg a szolgáltató és előfizetőinek még szorosabb kapcsolatát. A külső szemlélő számára további kézzelfogható változást jelent, hogy ezentúl a logó és a szlogen a könnyebb észlelhetőség érdekében a nyomtatott anyagok felső részén jelenik meg.

"A márkát közvetítő azonosítók középpontjába a termék és a szolgáltatások helyett maga az előfizető kerül" – hangsúlyozza Winkler János, a T-Mobile vezetője. "Megújulásunkkal még erőteljesebben fejezzük ki azt, ami cselekvéseinket meghatározza.

Ügyfeleink a legfontosabbak, termékeinkkel és szolgáltatásainkkal megbízhatóan őket szolgálva életüket könnyebbé, egyszerűbbé és érdekesebbé tesszük."

(Forrás:BrandTrend) 2007.02.16.