Kategória: Aktuális.

A Volvo az új C30-cal a kétajtós prémium autók piacából tervez jelentős szeletet kihasítani. A provokatív formaterv, a kétajtós karosszéria, a négy különálló ülés és az üveg rakodóajtó egy új, dinamikus vásárlóréteg igényeit elégíti ki, azokét, akik egy valóban egyéniségre szabható �saját Volvóra� vágynak.

A Volvo célja, hogy a világ legvonzóbb és legsikeresebb prémium autómárkája legyen; biztonságos és élményt nyújtó autót adjon a modern családoknak. Az elmúlt 80 esztendő során ez a közös erőfeszítés tette a Volvót a világ egyik legnagyobb köztiszteletnek örvendő vállalatává. 2005-tel bezárólag a Volvo Cars 14 049 744 autót állított elő.

A Volvo Autó Hungária 2006-ban 1245 autót értékesített Magyarországon, így a tavalyi év volt minden idők eddigi legsikeresebb éve a hazai forgalmazásban.

(Forrás:BrandTrend)