ABesugo_VargaAdam_LengyelBenjamin_SzaszJulia_MarkusLuca_VaradiGergely_VasJuditGigi

A besúgóban a friss, ifjú tehetségek mellett jól ismert arcok is feltűnnek.

BajiBalázs

A láncban eddig Baji Balázs, Krizsán Xénia és Halász Bence osztotta meg az atlétikával kapcsolatos érzéseit.

Szponzori pályázatot hirdet a Dreher 24

A magyarok jelentős többsége részt vesz valamilyen közösségi eseményen a nyáron.

5,7 millió új munkahelyet is teremthetnek

Európában a főbb iparágak stabilitásának köszönhetően, minden adott a jövőbeni növekedési lehetőségek kiaknázásához.

Nagyszabású klímavédelmi kampányt hirdet a Cartoon Network

A Cartoon Network Klímabajnokok 18 nyelven indul a WWF szakmai támogatásával.

markas
Első az ügyfél?!

Ügyfélélmény-érettség Magyarországon.

Nekünk a Balaton a Riviéra?

A témában megszólalók túlnyomó része azonban külföld mellett tette le voksát.

A magyarok közel kétharmada már a felhőben tárolja az adatait

A felhasználók nagyobb tárhelyre vágynak, de fizetni nem szeretnének érte.

Az Astoriával dolgozik a Marquard Media

A Marquard Media a content to commerce transzformáció hiteles b2b kommunikációjára keresett ügynökséget.

A Wizz Airt a legnépszerűbb munkáltatók közé választották

A Randstad Employer Brand díjak a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása alapján találnak gazdára.

Új tranzakciós igazgató csatlakozik a GTC Csoporthoz

Salamon Eszter széleskörű tapasztalattal rendelkezik.

Egymilliós látogatószámot tervez nyárra a HG Média Csoport

A meglévő oldalak fejlesztése mellett további tematikus portálok indítása is szerepel az idei tervek között.

Új belépők az elektronikus kereskedelemben

Az offline életünk minden területére beköltözött az online tér.

Vodafone_Majka_Agardi_Szilvi

A dal a korlátok ledöntéséről szól, mindez pedig a videóklipben is visszaköszön.

JW highball cocktail_low

A Johnnie Walker márka születésének 200. évfordulója éppen a pandémia idejére esett.

SU21_KEITH_HARING_RSH_1

Keith Haring alkotásai és a Converse ikonikus dizájnja egyesültek.

2021_nyari_kampany_Suzuki

A május közepétől futó kampánnyal tévészpotban, print megjelenésekben és kültéri plakátokon találkozhatnak a fogyasztók.

PICK_SZURKOLOI_SZENDVICS_FEKVO2

A kampány fő célja, hogy a PICK a nyári együttlétek, a közös szurkolások közösségépítő hozzávalójává váljon.

KmettyJozsef

Itt az újabb víruspara, napi szinten támadja a hazai cégeket a zsarolóvírus.

Lila paradicsomot vezet piacra a KRQ

A Syngenta megbízásából szervez online promóciót a KRQ Communications a YOOM márka számára.

Megújult kommunikációs csapattal erősít az újHÁZ Centrum

Döry Gábor az elmúlt év végén marketingigazgatóként igazolt a céghez.

Ötször gyorsabb bevételnövekedés?

A vezető vállalatok több mint 70%-a növelte beruházásait a felhőbiztonság és 68%-a a hibrid felhő terén.

Hogyan sportolunk a jövőben?

Chip a cipőben, jeladó a mezben.

Új zenecsatornák a ViacomCBS kínálatában

Augusztus 1-jétől pedig a VH1 Europe zenecsatorna márkaneve MTV 00s-ra változik.

Plakátsorsok címmel indít köztéri kampányt a Magyar Vöröskereszt

A plakátok a Magyar Vöröskereszt főbb tevékenységeiből hatot mutatnak be.

A HÉT KÉPE

uber-rebrand-wolff-olins_dezeen_hero
Vodafone_20200123_Eletmento_OMSZ-16

Az újítás forradalmasíthatja a mentésirányítók munkáját.

Ordering Food Online At Home With Smartphone

Még több közéleti témájú cikket is publikálnak.

foto_lesko_tamas9

A kampányt a Fiat500e-nek készítette a Római-parton található kreatív ügynökség.

03_UNVEIL_PARIS_16-9

A vállalat egyre nagyobb hangsúlyt fektet a szabadidős szegmensre.

VIDEO

Business,Professionals.,Group,Of,Young,Confident,Business,People,Analyzing,Data

Számos vállalat továbbra is hibrid munkarendben gondolkodik.

Using,A,Smartphone,At,A,Soccer,Stadium.,Silhouette,Of,Football

Az Allianz Hungária annak járt utána, hol és hogyan szurkolunk a jövőben.

Vodafone_DESI_2

A Vodafone Group megbízásából átfogó tanulmány készült a digitális fejlettségről.

HE3

Az előítélet-mentesség áll a Pápai Hús „Hozzuk össze” kampányának fókuszában.

NAPI CHART

GKID-eTOPLISTA2020_IG_v20210520_03s

Morgan Stanley Budapest

A Morgan Stanley Budapesten alakítja ki új Automatizációs Tudásközpontját.

podcast_nagykatalin (1024x1024)

Újabb tartalommal erősíti kínálatát a Marquard Media Magyarország.

ElectraGlideRevival_1

A Harley-Davidson egy új, exkluzív motorkerékpár kollekcióval rukkolt elő.

RÖVIDEN

SOCIALBRANDING

top5
Nézettségi adatok 2021 – 22. hét

1. A MI KIS FALUNK RTL KLUB 827 177
2. HÍRADÓ RTL KLUB 705 302
3. TÉNYEK TV2 679 105
4. A KONYHAFŐNÖK RTL KLUB 596 437
5. TÉNYEK PLUSZ TV2 572 452
6. EXATLON HUNGARY TV2 535 015
7. FÓKUSZ RTL KLUB 500 480
8. MINTAAPÁK TV2 462 427
9. A BOSSZÚ CSAPDÁJÁBAN TV2 448 542
10. FORMA-1 M4 Sport 404 916

 

(Total 4+ N= 9 026 542  Forrás: Nielsen Közönségmérés Kft. / TV2)

(tovább…)

twit

BRAND RANKING

Best 10 Global Brands 2017 – Interbrand

1.

Apple

2.

Google

3.

Microsoft

4.

Coca-Cola

5.

Amazon

6.

Samsung

7.

Toyota

8.

Facebook

9.

Mercedes

10.

IBM

PARTNEREINK

imedia.logo_.fekete
611