Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

A Syngenta megbízásából szervez online promóciót a KRQ Communications a YOOM márka számára. A jellegzetes ízű és színű lila paradicsom először jelent meg a hazai zöldséges pultokon.

A Syngenta a zöldség vetőmag üzletágának legújabb innovációjaként tekint a YOOM-ra, amelynek jellegzetes lila színe arról árulkodik, hogy a paradicsom nagyon gazdag antocianinokban és karotinoidokban.

A különleges paradicsomot, amelyet hipermarketekben lehet megvásárolni, intenzív online promóció támogatja. Ennek fókuszában Marton Adrienn ételstylist, gasztroműsorvezető áll, aki a YOOM egyedi ízvilágát és a benne rejlő gasztronómiai lehetőséget mutatja be az Adri’s Kitchen platformjain. Az újságírókat zárt linken történő termékbemutató várja, míg a rajongók egy nagyszabású, élő főzés keretében is megismerkedhetnek a lila paradicsommal az Adri’s Kitchen Facebook oldalán. A content marketing és pr-megoldások mellett elkészült egy microsite is, amely több nyelven mutatja be a YOOM paradicsomokat, s további nemzetközi recepteket kínál az újdonságokra nyitott magyar célcsoport számára.