Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Az ABBYY, egy nemzetközi, Vállalati Digitális Intelligenciára specializálódott cég leleplezte az új márkaarculatát. Az amerikai székhelyű szervezet 14 országban rendelkezik irodával, köztük Budapesten egy új K+F központtal is. A szolgáltatási portfólió bővülése és a szervezet gyors fejlődése miatt szükséges volt a cég identitásának frissítése. Az ABBYY bemutatta a Shuka designügynökséggel közösen létrehozott új vállalati arculatát, melyet élénk illusztrációk és színek jellemeznek, valamint logójukat is felfrissítették. Az új arculat tükrözi mindazt, amit az ABBYY képvisel: előretekintés, innováció, megbízhatóság, energia és kreatív szakértelem.

key-visual-2

A rebranding megőrzi és felfrissíti a márka örökségét. Az ABBYY-t leginkább IT-megoldásairól ismerik, de mivel a vállalat tovább fejlődött és már átfogóbb megoldásokat kínál, ideje volt az új márkaidentitás létrehozásának, hogy mindezt érzékeltessék. A vizuálok a változás kezdetét, a transzformációt és az előrehaladást szimbolizálják. Az új logó egyszerre kortalan és modern, klasszikus betűtípussal és új, élénkpiros színnel rendelkezik.

“Miután tavaly bejelentettük új, vállalati digitális intelligenciát fejlesztő termékportfóliónkat, meghatároztuk az új piaci pozíciónkat és a márka identitását, szerettünk volna kialakítani egy olyan megjelenést, amely életre kelti a jövőképünket és egyértelműen kommunikálja márkánk legfontosabb jellemzőit” – fogalmazott Scott Opitz, az ABBYY marketingvezetője.