Az Opel gépjárművek magyarországi forgalmazását a közelmúltban átvevő Wallis Automotive Europe (WAE) a Mediatort bízta meg a márka kreatív tervezési feladataival, médiatervezéssel és -vásárlással, valamint ezeken felül az ügynökség a közösségi média kommunikációban szerzett tudásával social media területen is segíti majd az Opelt.
„Magyarországon stratégiai feladat az Opel márka újra pozícionálása. Ehhez a feladathoz egy olyan ügynökséget választottunk, amely autóipari tapasztalatok mellett jól ismeri a hazai piacot és a felhasználói igényeket. Nem kevesebbet várunk ettől az együttműködéstől, mint azt, hogy ne csupán megbízható márkaként tekintsenek a vásárlók az Opelre, hanem mint új technológiákra épülő, dinamikus, „barátjukra”” – nyilatkozta Sümegi Zsuzsanna, az Opel márkáért felelős kommunikációs vezető.
Andrew Prest, a WAE ügyvezetője szerint: „A Mediator és WAE közös munkáját az elmúlt években nem csupán a kommunikációs kampányok jellemezték, sokkal inkább az „együtt gondolkodás” volt az, ami eredményessé tette mindkét fél számára az üzleti kapcsolatot. A Mediator szakemberei megismerték és megértették az igényeket, majd stratégiai szemlélettel, proaktív javaslatokkal, egyedi ötletekkel támogatták az általunk forgalmazott márkák sikeres piaci szereplését.”
A WAE-val hosszabb ideje dolgozik együtt a Mediator, hiszen a SsangYong márka közösségi médiás feladatait követően 2020 áprilisától került a független, full-service ügynökséghez a Jaguar és a Land Rover márkák teljes körű kommunikációs támogatása, de az Opel mellett az ISUZU médiakampányain is dolgoznak.