Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Többkörös tendert nyert az Artvertising Group, így ők felelnek a Schweppes új, hamarosan debütáló kreatív koncepciójáért. A nyertes pályázatban tévé, online, outdoor, horeca, retail és social kampányelemekre szóló egységes kreatív koncepciót dolgozott ki az ügynökség.

„A 2020-as Schweppes kreatív ügynökségi tender során egy olyan átfogó koncepciót kerestünk, amely a Schweppes értékeire fókuszál és a célcsoport attribútumait figyelembe véve hosszútávon képes erősíteni a márkát. Az Artvertising koncepciója újszerű volt és remekül illeszkedett az elképzeléseinkhez. Az egyedi megközelítés, az alaposan átgondolt kreatív stratégia, alkotó energiáktól pezsgő megvalósítási javaslatok és a csapat lelkesedése meggyőzött minket. Tudtuk, hogy velük jó kezekbe kerül a márka” – nyilatkozta Nagyidai Krisztina Brand Manager.

„Az egész csapatra büszke vagyok, hogy olyan munkát tudtunk összerakni, mely alapján a Schweppes marketing csapata bizalmat szavazott az Artvertisingnak. A Schweppes azon márkák egyike, melyen bármelyik ügynökség szívesen dolgozik, így mi is kiugrottunk a bőrünkből, amikor megkaptuk a megbízást. Úgy érezzük, a tiszta, világos briefre egy erős és szerethető márkához méltó koncepciót sikerült kitalálnunk, melyet az ügyféllel történő sorozatos inspiratív egyeztetések csiszoltak tökéletesre. Izgatottan várjuk az indulást és a további feladatokat” – mondta Hevesi László, az Artvertising társtulajdonos kreatívigazgatója.