Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. két márkájára is szűkkörű tendert indított 2019 év végén. A Tihany Válogatás esetében egy hosszú távú kommunikációs platform kialakítása mellett a brand új csomagolását ATL, OOH és digitális eszközökkel is támogató kampányra vártak újszerű ötleteket. A Medve sajt tenderén a márka 90. születésnapját méltón ünneplő kommunikációs kampány kidolgozása volt az ügynökségek feladata. A résztvevő ügynökségek közül végül a HPS Communication került ki győztesen mindkét tender során.

A Savencia portfolióján belül helyi, régi múlttal és erős érzelmi kötődéssel bíró sajt márkák szerepelnek. Ilyen a Tihany camembert márka is, ami az elmúlt években méltatlanul kevés figyelmet kapott a portfolión belül, így ennek az újrapozícionálásán kezdtünk el dolgozni. A HPS csapata egyrészt nagyon rá tudott hangolódni a briefre, másrészt kiváló javaslatot hozott a megvalósításra” – mondta el Szalay Rita, a Savencia marketing igazgatója.

„Idén ünnepli 90. születésnapját a Medve sajt, amire nagyon büszkék vagyunk, hiszen nem sok magyar márka mondhatja el ezt magáról. Ennek apropóján szerettünk volna kialakítani az ünneplést leginkább támogató kampányt. A briefre adott stratégiai gondolkodást, a koncepció egységét, kreatív anyagok minőségét és egyediségét, különböző csatornákon való kivitelezhetőség sokszínűségét, valamint a csapat hozzáállását és a költségvetést is súlyozott pontozással értékeltük. Végül az erős stratégiai alapokon nyugvó koncepció és a kreatív anyagok minősége miatt esett a HPS-re a választás.” – mondta el Szalay Rita.

„Ez az új együttműködés azért is örömteli és inspiratív a számunkra, mert nagyon jó „kémia” alakult ki mind a Tihany, mind a Medve márka csapatokkal. Így nem csupán új lehetőségekkel gazdagodtunk, de motiváló emberi és szakmai kapcsolatokkal is. A két új márkával pedig újabb kategóriával is bővítettük portfóliónkat – mondta el Szakál Zoltán, a HPS Communication stratégia igazgatója.