Kategória: Hír és Ügynökség.

Admin kategória: Hír.

Az ügynökség már jó ideje fejleszt online kampányokat, és mivel egyre több ilyen jellegű megbízás érkezik hozzájuk, 2020 elejével elindították digitális divíziójukat.

Az Artvertising Group jó eredményekkel zárta 2019-et, így magabiztosan nyitja szélesebbre ajtaját a dinamikusan fejlődő online piac előtt. A digitális szolgáltatások körébe webfejlesztési (honlapok, bannerek, appok, SEO), online médiatervezési (PPC, Adwords, Display) és eDM kampányokkal kapcsolatos feladatok tartoznak, de a divízió teljesíti a digitális grafikai, UX, vagy épp Motion Graphics megbízásokat is – írják.

A portfólió fontos eleme még a content szolgáltatás és az influencer marketing, melyekkel a testközeli Z generációs tudás mellett célzottan segítenek elérni minden célcsoportot és generációt.

Artvertising_DIGITAL_1200x1200

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi, az eddigiek során a következő ügyfelekkel működtek együtt: Friesland, Törley, Panasonic, Tesco, Kristinus, Zwack.

„Elmondhatjuk, hogy tíz év alatt butikügynökségből igazi full service ügynökséggé nőtte ki magát az Artvertising Group. Nagyon örülünk a digitális felnőttkornak, úgy gondoljuk, hogy házon belül több generáció is hatékonyan hozzáteszi kampányainkhoz digitális tudását a stratégiától a médiafoglalásig. Ügyfeleink számára is jó hír, hogy mostantól dedikált csapatunk van a digitális feladatokra házon belül” – nyilatkozta Nagy Gergely szakmai ügyvezető igazgató, tulajdonos.