Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Magyarországon évente 45 ezer gyermeket látnak el a mentők. Villogva száguldó autóban utazni a kórház felé nagyon megterhelő lelkileg, különösen a gyermekek számára. Ezt felismerve kezdett különleges kampányba 2018-ban a Magyar Református Szeretetszolgálat és az Országos Mentőszolgálat, „Mackót minden mentőautóba” jelmondattal. Ehhez a kampányhoz csatlakozott az Emerald Public Relations Hungary is, az ügynökség tagjai árverésre bocsátják korábban megvásárolt mackóikat, az összegyűlt összeggel pedig a Magyar Református Szeretetszolgálatot támogatják.

A Mentő Maci akció keretében minden mentőautóba kerül egy puha kis plüssállat, hogy a beteg vagy balesetet szenvedett gyerekek lelki traumáit kicsit enyhítse. Ezek a kis mackók szigorú ellenőrzésen estek át, így elnyerték a CE tanúsítványt. A színes kis plüssök rehabilitációs foglalkoztatásban részt vevő, megváltozott munkaképességű és fogyatékossággal élő munkavállalók közreműködésével készülnek, a Magyar Református Szeretetszolgálat telephelyein.

emerald

Az Emerald PR korábban is támogatta ezt a programot, most viszont szintet lépett az ügynökség. Vásároltak huszonöt Mentő Macit – és mivel minden megvásárolt plüss mellé egy másik az OMSZ-hoz kerül – ezáltal huszonöttel több mackó segít majd a kicsiknek a menőautókban a félelem és stressz leküzdésében. A huszonöt mackó közül ötöt árverésre bocsátanak, az így befolyt összeget a Magyar Református Szeretetszolgálat Mentő Maci programjának adományozzák. Az ügynökség munkatársai versenyeznek egymással, hogy ki tudja nagyobb összegért elárverezni a választott maciját, a kommunikációban pedig megmutathatják kreatív oldalukat.

„Rendszeresen támogatunk civil szervezeteket, elsősorban pro-bono munkával. Úgy gondolom, pr- szakemberként kötelességünk segíteni a jó ügyeket, civil kezdeményezéseket. Ebben a projektben az a különleges, hogy be tudjuk vonni ügyfeleinket, barátainkat is és a befolyt adomány mellett a projekt ismertsége is nő majd, így reményeink szerint több cég és magánember támogatja a jövőben a Magyar Református Szeretetszolgálat karitatív programjait” – mondta Lakatos Zsófia, az Emerald PR ügyvezetője.

Az ügyfélkör jelentős bővülése miatt az Emerald PR csapatába három új ember érkezett az ősszel: Dürgő Kata, Kovács Barbara és Hackl Tamás, mindhárman junior account pozícióba.