Kategória: Képes hír és Ügynökség.

Admin kategória: Képes hír.

Az új cég, az EB&Beyond (röviden Beyond) alapítását kezdeményező Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője úgy látja, egyre jobban felértékelődik a munkáltatói márka piaci fontossága, miközben számos vállalatnál ezt elhanyagolják, illetve a piacon megfigyelhető employer branding megoldások nagy része hatástalan. „Egyrészt azért, mert csak „kozmetikázásra” jók, másrészt mert a szervezeten belül elindult sokféle kezdeményezés tervezése és menedzselése kaotikus. Pedig az employer branding legalább akkora mértékben határozza meg egy cég jövőjét, mint a sales vagy a termékfejlesztés. Végső soron a versenyképességük múlik rajta.”

Beyond_csapatkép_2019_fotós_Kőfaragó_Zsuzsi

A Beyond adatokra épülő munkáltatói márka stratégiaépítést és testre szabott, modulokból összeálló megoldáscsomagot kínál az adott céghez illeszkedő munkavállalók megtalálására és megtartására. Az alapítók a Beyond módszer erősségét abban látják, hogy tevékenységeiket egyedi kutatásokra alapozzák, és össze tudják hangolni szervezeten belül a HR, a marketing és a kommunikációs feladatokat. Emellett azt is kiemelik, hogy a javaslataik üzleti célokat támogatnak és gyakorlatiasak. Mivel a szolgáltatásuk modulokból épül fel, bármely vállalat helyzetére rászabható, és a csapatban minden területnek van felkészült szakértője. Az új tanácsadó cég tehát end-to-end szolgáltatást nyújt: az ügyfelekkel közösen kialakított célok mentén a stratégiai tervezéstől a megvalósításig mindent lefednek.

A cég jelenleg a Café PR üzletágaként működik, az alapítási folyamat ez év végére lezárul. A megalakulás előtti évet főként egy IPSOS-szal közös, újszerű adat alapú HR támogató csomag, az EMagnet kifejlesztésére fordították, de további, a piacon már elérhető hálózatkutatási, és szervezetdiagnosztikai kutatási rendszereket is integráltak a folyamataikba.